ایران پرسمان
والدین شهدا تجلی صبر و استقامت و الگوی ایثار و از خودگذشتگی هستند
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 - 18:27:38
ایران پرسمان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: والدین شهدا تجلی صبر و استقامت و الگوی ایثار و از خودگذشتگی هستند که با تربیت فرزندانی غیور امنیت و اقتدار ایران اسلامی را تضمین کردند.

به گزارش «ایثار» جمال اسدی، در سفر به شهرستان آق قلا ضمن شرکت در مراسم بزرگداشت شهادت علامه مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی و همچنین تقدیر از سبز قامتان فراجا در اجرای طرح نور با والدین شهید والامقام ذوالفقار دلیجه دیدار کرد.
وی در این دیدار افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف را مرهون خون پاک شهیدان دانست و گفت: بی تردید روحیه ایثار،شهادت،ایستادگی و صبر خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی ایران در حفظ استقلال و آزادی به شمار می رود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگان استان گلستان ادامه داد: والدین شهدا تجلی صبر و استقامت و الگوی ایثار و از خودگذشتگی هستند که با تربیت فرزندانی غیور امنیت و اقتدار ایران اسلامی را تضمین کردند.
وی تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری، مبنی بر ضرورت تکریم و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران را مورد توجه قرار داد و در خاتمه سخنانش تصریح کرد:مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی، دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و تلاش برای رفع مشکلات آنها را وظیفه خود می‌دانند.
انتهای پیام/

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/1116418/والدین-شهدا-تجلی-صبر-و-استقامت-و-الگوی-ایثار-و-از-خودگذشتگی-هستند
بستن   چاپ