ایران پرسمان

آخرين مطالب

ترامپ: آمریکا عاشق هند است و به آن احترام می‌گذارد جهان ما

  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - ایلنا / رئیس‌جمهوری آمریکا در استادیوم کریکت احمد آباد سخنرانی کرد.
به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، امروز -‌دوشنبه- در استادیوم کریکت احمد آباد سخنرانی کرد.
نارندرا مودی طی این مراسم استقبال از ترامپ در این استادیوم گفت: «هند عزیز، هند پرافتخار، زنده‌باد ترامپ! سلام به ترامپ! باشد که آمریکا و هند مدت‌ها دوستی خود را ادامه دهند. امروز تاریخ جدیدی میان دو کشور ایجاد می‌شود. امروز شاهد تکرار تاریخ نیز هستیم. پنج ماه پیش سبه آمریکا سفر کردم. و امروز، دوست من،‌ رئیس‌جمهور ترامپ سفر تاریخی خود به هند را آغاز کرده است. تصورش را بکنید! او مستقیم از آمریکا به اینجا آمده و بعد از این سفر طولانی برای مردم سخنرانی خواهند کرد. به آمریکایی‌ها خوش آمد می‌گویم. امروز جمع شده‌ایم و تمامی هند به شما خوش‌آمد می‌گوید. از فرودگاه تا استادیوم می‌توان رنگ‌های گوناگونی را دید که نشانگر ملل مختلف هند هستند. حضور رئیس‌جمهور و خانواده‌اش نزدیکی بیشتری به روابط دو کشور می‌افزاید. این دیگر یک مشارکت ساده نیست، بلکه رابطه‌ای است بسیار دوستانه‌تر و نزدیک‌تر. تشکر بسیار می‌کنم از مردم برای خوش‌آمد گویی خوبی که از ترامپ کردند.»
وی گفت: «رابطه میان هند و آمریکا بسیار ویژه است. یک کشور سرزمین آزادی‌هاست و دیگری گهواره آزادی. هر دو کشور در زمینه فرصت‌ها اشتراک‌های بسیاری دارند. خوشحالم که در دوران رهبری ترامپ، دوستی آمریکا و هند ابعاد عمیق‌تری پیدا کرده است. رئیس‌جمهور ترامپ کارهای بسیاری انجام داده و اقدام‌های او برای تحقق رؤیای آمریکایی شهره عام و خاص است. حضور رئیس‌جمهور ترامپ و همسرش ملانیا افتخار بزرگی برای ماست. اقدام‌های آن‌ها برای کودکان کشورشان مایه شهرت همه‌گان است.»
ترامپ طی سخنرانی خود گفت: «به مردم هند سلام می‌کنم. این افتخار بزرگی است. از رهبر و قهرمان بزرگ هند که شبانه‌روز برای مردمش کار می‌کند، دوست عزیزم،‌ نارندرا مودی تشکر می‌کنم. آمریکا عاشق هند است و به آن احترام می‌گذارد. همیشه به مردم هند احترام می‌گذاریم. پنج ماه پیش میزبان نخست‌وزیر هند بودیم و امروز مهمان شما در بزرگ‌ترین استادیوم کریکت جهان هستیم. باعث افتخار است که در کنار شما هستم.»
وی افزود: «از همه مردمی که امروز به خیابان‌ها آمده‌اند و در اینجا جمع شده‌اند تشکر می‌کنم. من و ملانیا همواره این مهمان‌نوازی بزرگ را به یاد خواهیم داشت. از امروز به بعد، هند جایگاه بسیاری مهمی در قلب‌های ما خواهد داشت. این ملت دستاوردهای بسیاری داشته است. نارندرا مودی از جوانی برای بهبود اوضاع کشورش کوشیده است. همه او را دوست دارند. او مرد سخت‌کوشی است. آدمی جدی است. امروز نخست‌وزیر مودی، رهبر هند کبیر است. شمار کثیری از مردم هند در انتخابات به او رای دادند.»
ترامپ در ادامه گفت:‌«رئیس‌جمهور مودی! شما اثبات این هستید که هندی‌ها با کار سخت می‌توانند به هرچه می‌خواهند برسند و هر کاری را محقق کنند. نخست‌وزیر هند و مردمش نشان‌دهنده رشد هند هستند و ما به شما افتخار می‌کنیم. هند میزبان مردمی اصیل است و به تمامی مردم جهان امید می‌دهد. هند بدل به یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای جهان شده است. از آغاز قرن جدید، میلیون‌ها نفر از فقر نجات پیدا کرده‌اند. تمامی روستاهای هند اکنون دسترسی به برق دارند.»
وی گفت: «اکنون بخش بسیاری از مردم هند دسترسی به اینترنت دارند. بیش از 70 ملییون هندی اکنون دسترسی به امکانات بهداشتی دارند و وضعیت مردم بسیار بهتر شده است. هند به‌زودی میزبان بزرگ‌ترین شمار طبقه متوسط در جهان خواهد بود و به‌زودی فقر از این کشور ریشه‌کن خواهد شد. هند پتانسیل بسیاری دارد.»
ترامپ در ادامه گفت: «ملت‌های ما شاید تفاوت‌های بسیار داشته باشند، اما در یک نکته با یکدیگر اشتراک دارند؛ این‌که تمامی مردم‌مان از برکت و شرافت برخوردارند. هندی‌ها و آمریکایی‌ها همواره تلاش دارند بهتر شوند. هند کشوری است که سالانه فیلم‌های بسیاری در بالیوود می‌سازند.»
ترامپ در ادامه عنوان کرد: «بیش از چهار میلیون هندی‌آمریکایی در ایالات متحده زندگی می‌کنند و آن‌ها مردم محشری هستند. دوران بسیار خوبی برای آمریکاست. اقتصاد ما بسیار خوب پیش می‌رود و عشق و علاقه خوبی در کشور موج می‌زند. اقتصاد ما در بهریت وضعیت قرار دارد و به بهترین رکورد خود رسیده است. ارتش ما از همیشه قدرتمندتر است. میلیاردها دلار هزینه ارتش‌مان کرده‌ایم. برای همین است که به این کشور آمده‌ام تا پتانسیل‌های میان دو کشور را بالا ببریم. من و همسرم، از بودن در اینجا بسیار خوشحالیم!»

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/108499/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

گردشگری/ آبشار دوقلوی زمرد حویق در دل کوه‌های تالش

فرار کردن اسب‌ها در مرکز لندن

طبیعت چشم‌نواز دشت لاله‌های واژگون

ناسا 2 ماموریت رصد زمین را پس از 18 سال متوقف کرد

داستانک/ سمعک با کارکرد متفاوت

هلاکت 2 تروریست با عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در اطراف زاهدان

سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود

سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است

غریب‌ آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد

هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

قیمت این خودرو 30 میلیون تومان ارزان شد

هوای تازه/ نه اژدهاست که کرم شب است اسرائیل

4گوشه دنیا/ کشف کلاه‌خودی از 2500 سال قبل

نماهنگ سرود «حریفت مُنُم»

ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟

بزرگترین چاپگر 3بعدی جهان یک خانه را در 80 ساعت می‌سازد

دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی

رئیسی: هرکجای کشور فسادی دیده شود مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد

انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ایران: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود

ریابکوف: کاهش روابط با آمریکا را بررسی می‌کنیم

آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر

نجات روسیه با اقتصاد موازی

اصفهان؛ میخی بر تابوت اسرائیل

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی

شیائومی نیامده رکورد زد!

نرخ مصوب انواع میوه اعلام شد؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشید!

راه جلب عنایت امام زمان (عج)

خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت‌انگیز در دل طبیعت

تصاویری از پنل‌های خورشیدی جدیدی که در هر مکانی امکان نصب آن وجود دارد

برای خریدن کتاب هایی درباره اهل بیت(ع) به چه چیزهایی باید توجه شود؟

تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران

تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی

ادامه سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

202 روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام

تصاویر جدید از سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در دانشگاه سوربن فرانسه

«اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!

شاهکار ایرانی در سریلانکا

بی‌رمقی اونس جهانی برای سومین روز متوالی

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

نحوه تنظیم آینه ها در خودروی فورد کراون