ایران پرسمان

آخرين مطالب

هشدار یکی از فرماندهان سپاه به آمریکا سیاست روز

هشدار یکی از فرماندهان سپاه به آمریکا
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هفتمین یادواره شهدای شهرستان پردیس گفت: تمام پایگاه‌های آمریکایی‌ها در تیر رأس فرزندان انقلاب است و به همین دلیل وحشت زده روزگار سپری می‌کنند و می‌دانند که از نبرد اقتصادی نیز پیروز و سربلند خارج خواهیم شد.

به گزارش جام نیوز ، سردار هادی مقدسی جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه در هفتمین یادواره شهدای شهرستان پردیس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تقدیر از برگزارکنندگان این یادواره، اظهار کرد: 40 سال پیش کشور آماج جنگ بود و بیش از هشتاد کشور در پی نابودی کشور بودند.
وی ادامه داد: تمام دشمنان اسلام برعلیه ملت ایران متحد شدند تا مردمی که می‌خواستند آزاد، سربلند و از زیر یوق نظام بردگی خارج شوند را نابود کنند.
جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران افزود: آمریکایی‌ها بیش از پنجاه سال ایران را در اختیار داشتند و کشور را مستعمره خود می‌دانستند و طی این مدت شاه و نخست وزیر تعیین می‌کردند.
مقدسی اضافه کرد: در زمان انقلاب شکوهمند اسلامی، ملت ما 42 سال قبل اولین ستون نظام سلطه را سرنگون کردند و رژیم سلطنت شاهنشاهی که با اراده آمریکایی‌ها آمده بودند نابود شدند.
وی عنوان کرد: پنجم مهرماه سال 60 عملیات آزادسازی حصر آبادان انجام شد و ملت ایران با قیام همه جانبه خود تو دهنی محکمی به آمریکایی‌ها زدند.
جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران تصریح کرد: آمریکایی‌ها هرگز تصور اینکه ملتی با دستانی خالی و با راهنمایی پیرمردی هفتاد ساله این مسیر را تا انتها طی کرده و قیام کنند را نمی‌کردند و برای همین ژنرال چهار ستاره خود را به ایران فرستادند تا 10 میلیون نفر از جوانان ما را به خاک و خون بکشد اما فرمان امام مبنی بر حضور مردم در خیابان‌ها کودتاهایشان را نقش برآب کردند.
مقدسی یادآور شد: پس از آن ملت ایران در مقابل حوادث و کودتاهایی مانند خلق عرب، خلق ترکمن، خلق بلوچ، نوژه و طبس قرار گرفت و ایستادگی کرد.
وی بیان کرد: ما چه داشتیم که آمریکایی‌ها آن‌گونه به وحشت افتادند و چه دُرّ گرانی را ملت ایران خلق کردند که مستضعفان جهان امروز آرزوی داشتن آن را دارند.
جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران تأکید کرد: آن گوهر و دُرّ گران‌بهایی که ملت ایران توسط امام راحل برای مسلمانان جهان به ارمغان آوردند، مردم سالاری دینی بود و اگر بیش از 213 هزار شهید برای انقلاب و دفاع از کشور دادیم برای حفظ این ارزش مهم و بزرگ بود.
مقدسی تشریح کرد: دشمنان اسلام به ویژه آمریکایی‌ها برای نابودی مردم سالاری دینی تلاش‌های بسیاری کردند تا ملت ما آزاد نباشد، برده و ناامید باشند و برای این کار عوامل مختلفی را به کشور نفوذ دادند تا جایی که از مبانی دینی که برای آن انقلاب کردیم بازگردیم و از این کار پشیمان شویم.
وی ابراز کرد: در درون کشور و قبل از پیروزی انقلاب بیش از 200 لژ فراماسونری فعال در بخش‌های مختلف حضور داشتند و عوامل نفوذی آن‌ها امروز هم در کشور حضور دارند و تلاش می‌کنند تا مسیر ورود آمریکایی‌ها تسهیل شود.
جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: ما بنی صدری را انتخاب کردیم که بعد از فرار از کشور با مصاحبه با نشریات و تلویزیون‌های خارجی اعلام کرد که از سوی آمریکایی‌ها و به دستور آن‌ها به انقلابیون نزدیک شده و از اول مخالف امام راحل بوده است.
مقدسی با بیان اینکه آمریکایی‌ها قبل از پیروزی انقلاب بنی صدر را برای ریاست جمهوری آماده کردند، ادامه داد: زمانی که بنی صدر جلوی ملت ما ایستاد و نمایندگان ملت وی را عزل کردند اولین عملیات ثامن الائمه(ع) رقم خورد که آغازگر پیروزی‌های بزرگ در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل بود.
وی افزود: وحدت مردم و حمایت از رزمندگان همچنین وحدت ارتش، سپاه و بسیج باعث شد حصر آبادان شکسته شود و صدامیان به عقب بروند و این آغازگر عملیات‌های بزرگ دیگری مانند فتح المبین، طریق القدس، بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر بود.
جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه در جایی که مردم به میان بیایند آمریکایی‌ها فرار می‌کنند، اضافه کرد: فراموش نکرده‌ایم که تمام کشورهای مرتجع منطقه از صدام حمایت می‌کردند و آمریکایی‌ها اطلاعات آواکس را در اختیارشان قرار می‌دادند، انگلیسی‌ها بمب‌های چندتنی، آلمانی‌ها بمب‌های شیمیایی، فرانسوی‌ها هواپیماهای جنگنده سوپر استانداردهای خود را در اختیار صدام قرار می‌دادند و هشتاد کشور برعلیه ملت ما بودند.
مقدسی خاطرنشان کرد: ما می‌خواستیم مردم سالاری دینی را پیاده سازی کنیم اما در دهه اول انقلاب مشغول جنگ سخت با دشمنان قرار گرفتیم اما ملت ایران پیروز شدند، در دهه دوم انقلاب دشمنان عناصر متمایل به غرب را حمایت کرده و فتنه 78 را به وجود آوردند.
وی عنوان کرد: عناصر آمریکایی با آموزش سران حزب مشارکت افرادی مانند سناتور جان مکین در غالب استاد دانشگاه 6 ماه در کشورمان بود و می‌خواست ملت را از نظام جدا کند و مجدداً آن‌ها را که از در بیرون انداخته بودیم و از دروازه آمده بودند را شکست دادیم.
جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران اظهار کرد: در دهه سوم انقلاب عزم خود را برای کنار گذاشتن رهبری این نظام و جدا کردن مقام معظم رهبری از ملت به کار بردند اما از ملت همیشه در صحنه ما شکست خوردند.
مقدسی افزود: نبرد دهه چهارم نبرد اقتصادی بود و گفتند باید ملت ایران را گرسنه کنیم و طی برنامه‌ریزی‌های خود می‌خواستن کاری کنند تا ملت از گرسنگی جلوی آن‌ها زانو بزنند و برای همین از سال 90 تحریم‌های هوشمند آمریکا بر علیه ملت و فرزندان ما آغاز شد.
وی بیان کرد: آن‌ها می‌خواستند با هجوم بر جبهه مقاومت از سوریه، عراق و یمن بر ملت ایران فشار بیاورند که مردم از دومین ستون نظام سلطه دست بردارند.
جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکایی‌ها ما را تهدید به گرسنگی کردند تا از تهدید اسرائیل غاصب دست برداریم،گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سیدالشهدای انقلاب ما گَرده آمریکایی‌ها را در سوریه گرفت و آن‌هایی که می‌خواستند یک‌ماهه کار را در سوریه تمام کنند با هشت سال مقاومت روبه‌رو شده و در پایان شکست خوردند.
مقدسی اضافه کرد: آن‌ها گفتند که چهل سال دیگر موصل آزاد نمی‌شود و در همین زمان اربیل هم توسط داعشی‌ها اشغال شد اما در کمتر از 24 ساعت حاج قاسم و فرزندان این ملت اربیل و بغداد را آزاد کرده و آمریکایی‌ها دست خالی مانند.
وی تصریح کرد: آمریکایی ها دچار چنان اُفولی شدند که برای انتخابات خود با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستند و برای همین مشکلات است که ترامپ می‌گوید«اگر ما پیروز این رقابت نشویم هرگز صحت آن را نمی‌پذیریم»
جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران افزود: ترامپی که امروز برای نگه داشتن پنجاه ایالت خود دچار مشکل شده به زودی باید شکم پنجاه میلیون گرسنه آمریکایی را سیر کند زیرا این کشور 27 هزار میلیارد دلار به جهان بدهکار است.
مقدسی عنوان داد: اگر امروز بخواهند ناو خود را به منطقه ما بیاورند، جوانان ما آن‌ها را مسخره خواهند کرد و اعلام می‌کنند آماده باشید زیرا به زودی ناو می‌فروشیم زیرا دیگر دوران بزن دررویی‌ها، بردگی ملت ما و دورانی که ملت ما توسط حکام خائنی که تاب مقاومت 48 ساعته را نداشتند مانند محمد رضا و رضا شاه، تمام شده است.
وی اضافه کرد: اما مردم ما که به برکت مردم سالاری دینی با هشت سال نبرد قهرمانانه خود در مقابل دشمن ایستادگی کردند و اگر امروز مشاهده می‌کنید که ملت ایران به همراهی جبهه مقاومت، اسرائیل را از هر سو محاصره کرده و نتانیاهو فریاد می‌زد «ما محاصره شدیم و ایرانی‌ها در حال خفه کردن ما هستند» نشان از پیروزی ملت است.
جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: خاخام‌های صیهونیست به شبکه‌های آمریکایی، عبری و عربی فرمان می‌دهند شما شبکه‌ها خدمات مهمی را انجام می‌دهید و هرکاری می‌توانید انجام دهید تا مردم ایران ناامید شوند و کشور ایران را با دروغ فراکنی پر کنید و هزینه آن را ما می‌دهیم.
مقدسی با بیان اینکه امروز ملت ما در برابر نبردی نابرابری قرار گرفته است، اظهار کرد: از یک سو عوامل نفودی آمریکایی‌ها در کشور کام مردم را در این نبرد اقتصادی تلخ می‌کنند اما مسؤولان، جوانان و مدیران جهادی و انقلابی نمی‌گذارند ملت در این نبرد نابرابر سر جلوی آمریکایی‌ها خم کند.
وی خطاب به مردم افزود: همانطور که شما فرزندان خود را در هشت سال نبرد نابرابر همراهی کردید، امروز هم فرزندان شما در ارتش، سپاه و بسیج، ملت را تنها نخواهند گذاشت و امروز آخرین مراحل رسیدن به قله‌های پیروزی فرارسیده و در روبه‌روی ملت ایران ظاهر شده است.
جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران تأکید کرد: امروز آمریکایی‌ها نگاه می‌کنند که ملت ایران با قدرت‌های بزرگی مانند چین، روسیه، هند و سایر کشورها می‌تواند نفت و بنزین خود را بفروشد و مشکلات مردم را رفع کند تلاش می‌کنند تا با عناصر نفوذی خود آخرین تیرها را به سوی ملت رها کنند.
مقدسی اضافه کرد: پاسخ این منافقینی که پیاده نظام، سلطه‌گران هستند تنها با مردم سالاری دینی پاسخ داده می‌شود و ملت ایران در طول 42 سال اخیر نشان دادند که آمریکایی‌ها را از این منطقه خارج خواهند کرد.
وی بیان کرد: زمانی که پهباد ضدرادار آمریکایی‌ها توسط پدافند کشورمان سرنگون شد آن‌ها جرأت پاسخ نداشتند و در مقابل شهادت سپهبد سلیمانی پایگاه عین السد را به عنوان اولین اخطار تار و مار و با خاک یکسان کردیم و آن‌ها جرأت مقابله به مثل را نداشتند.
جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران یادآور شد: امروز ملت ایران اگر آمریکایی‌ها بخواهند به سمت یک ایرانی مقابله به مثل کنند گوش آمریکایی‌ها، مرتجعان منطقه را نه تنها در منطقه، نه تنها در یمن، بلکه در سراسر جهان خواهد برید.
مقدسی ابراز کرد: بدانند تمام پایگاه‌های آمریکایی‌ها در تیر رأس فرزندان انقلاب است و به همین دلیل وحشت زده روزگار سپری می‌کنند و می‌دانند که از این نبرد اقتصادی نیز پیروز و سربلند خارج خواهیم شد.
وی بیان کرد: ظرفیت پالایشگاه ستاره خلیج فارس در تولید بنزین به 40 درصد افزایش داشته و کیسینجر در این خصوص گفته است: «دیگر نمی‌توانیم با حربه بنزین با ایرانیان مقابله کنیم.»
جانشین معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران ادامه داد: هفته‌ای پنج نفتکش به نقاط مختلف جهان ارسال می‌کنیم و میزان صادرات را به روزانه 1/5 میلیون بشکه رسانده این و امروز نیز از این تحریم‌ها سربلند خارج شده و فروپاشی آن‌ها را شاهد خواهیم بود.
مقدسی گفت: 13 آبان ماه شروع گسستن آمریکایی‌ها بوده زیرا ملت ایران پرچمدار ظهور امام زمان(عج) است و به زودی این پرچم را به دست صاحب اصلی آن خواهد رساند.
به گزارش فارس، اجرای گروه تواشیح نورالساجدین، خاطره گویی سیروس کهوری نژاد بازیگر صدا و سیما و رزمنده هشت سال دفاع مقدس، شعرخوانی سیامک رجاور و مداحی مداح اهل بیت حسن شالبافان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
در پایان این مراسم مسؤولان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خانواده معظم شهدای شهرستان پردیس تجلیل کردند.
فارس

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/194833/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تقویم تاریخ/ بیانیه سازمان ملل علیه سلاح‏های شیمیایی عراق بر ضد ایران

داستانک/ راه نجات

آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا

آیا ماه به زمین نزدیک است؟

ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار

تشخیص نارسایی قلبی توسط هوش مصنوعی با اسکن پا

فرود زیبای مجدد فالکون 9

راه‌حل گران‌قیمت ناسا برای گردگیری در ماه

چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟

عشق زندگی می بخشد

یک جهان راز درآمیخته داری به نگاه

اکنون کجاست؟ کسی که فراموشش کردم

داستان دلنشین لیلی و‌ مجنون

با آنکه دلم از غم هجرت خون است

نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات وعده صادق

وعده خودرو و وام به نمایندگان در عوض رأی دادن به ریاست قالیباف صحت دارد؟

توصیه محسن رضایی به دولتمردان غربی: دست از حماقت بردارید

رئیسی: نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است

اظهارات سخنگوی وزارت خارجه پاکستان درباره سفر رئیس جمهور ایران

دست ردِ پاکستان به سینه آمریکا در ارتباط با ایران

سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست

اظهارات جدید معاون پارلمانی رئیسی: تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود

کاخ معروف خاطرات هاشمی رفسنجانی!

درخواست وزیر خارجه آمریکا از چین در رابطه با ایران و کره شمالی

صدور حکم بمب گذار میدان تقسیم استانبول

طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گورهای دسته‌جمعی

انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا

کودک فلسطینی: آرزو داشتم بازیکن فوتبال شوم اما اشغالگران صهیونیست پاهایم را از من گرفتند

بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم

کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی در حمایت از غزه است؟

پولیتیکو: اتحادیه اروپا تحریم گاز طبیعی مایع روسیه را بررسی می‌کند

طالبان سه کشور همسایه افغانستان را به حمایت از داعش متهم کرد

فریادهای اعتراض دانشجویان دانشگاه کلمبیا علیه رئیس کنگره آمریکا

ترکیه روابط تجاری خود را با اسرائیل قطع کرد

آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟

هاآرتس مطرح کرد: اسرائیل در تله‌ای استراتژیک

تسلیحات، واجب تر از نان شب

صدام و هیتلر؛ از میل به ویرانگری تا قهرمان پرستی

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

سیگنال مثبت به بورس تهران

علت گرانی شدید قیمت پیاز

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

حمایت جالب فعالین رسانه‌ای دنیا از اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا

نماهنگ «فلسطین تنها نیست» با نوای مهدی سلحشور

اگر کسی به یاد گناهان گذشته اش افتاد بداند ذات اقدس الهی به یادش انداخته

تفال/ سالها دل طلب جام جم از ما می‌کرد

دریاچه ای زیبا در نیوزلند

اسب آبی نر پس از هفت سال ماده از آب درآمد!

حکمت/ گناهِ ثروتمندی

محافظت دانشجویان هاروارد از دانشجویان مسلمان هنگام خواندن نماز