ایران پرسمان

آخرين مطالب

بادامچیان: اصلاح‌طلبان از مردم عذرخواهی کنند سیاست روز

بادامچیان: اصلاح‌طلبان از مردم عذرخواهی کنند
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - مهر / دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان با صداقت از مردم به خاطر مشکلات سختی که برای آنها ایجاد کردند عذرخواهی کنند.
اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب، با اشاره به بیانات بسیار مهم و تحلیل جامع رهبر معظم انقلاب درباره سال‌های دفاع مقدس، گفت: ملت ما این واقعیت‌ها را می‌شناسد و با تبعیت از نظرات ارزشمند ایشان در تبیین و تشریح و بزرگداشت همه دستاوردهای دفاع مقدس خواهد کوشید.
وی افزود: ولی امر مسلمین به علل پذیرش قطعنامه از طرف امام، هوشمندانه اشاره کردند و آن را از روی خردگرایی و رفتار عقلایی دانستند که به حق چنین بود.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، اظهار داشت: امام خمینی (ره) نبرد را از میدان نظامی به نبرد حقوقی و سایر جبهه های سیاسی - اجتماعی منتقل کردند و در نهایت امام بزرگوار از نتایج این جنگ حقوقی اظهار رضایت کردند.
بادامچیان تصریح کرد: تذکر مقام معظم رهبری درباره مقابله با تحریف وقایع دفاع مقدس و لزوم بیان واقعیت ها و حقایق، مسئولیت سنگینی برای صاحبان قلم و هنر ایجاد می‌کند.
وی در ادامه ضمن تقدیر از برگزاری مراسم‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس، گفت: علی رغم مشکلات ناشی از کرونا، ملت ما در هفته دفاع مقدس به شایستگی یاد و خاطره شهدا و رزمندگان و پشت جبهه ای‌ها را گرامی داشت و از خانواده معظم شهدا تجلیل کرد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: به سهم خود از همه ادامه دهندگان راه شهدا و آنهایی که این ایام‌الله را گرامی می دارند، به ویژه از یاران حزب موتلفه اسلامی در سراسر کشور تقدیر و تشکر داریم.
بادامچیان در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات 1400 اشاره کرد و گفت: انتخابات صحنه ای است که تشکل‌ها، جریان‌ها و اشخاص خود را به ملت عرضه می کنند تا مردم کسانی را که برای اداره امور کشور مفید بدانند انتخاب نمایند.
وی با بیان اینکه فرار از این میدان نشانه ضعف و بی اعتنایی در بین ملت است، افزود: در ماه‌های گذشته بسیاری از اصلاح‌طلبان، اظهارات متفاوتی مبنی بر اینکه در انتخابات شرکت نمی کنند و بهانه هایی را تکرار می کردند، داشتند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در هفته های قبل به آنها توصیه کردم در انتخابات آینده شرکت کنند و گرنه زندگی سیاسی آنها به پایان می‌رسد و به موزه تاریخ می‌روند، گفت: اکنون برخی از چهره های اصلاح طلب شرکت در انتخابات را یک ضرورت برای اصلاح‌طلبان دانسته اند.
بادامچیان تاکید کرد: این اقدام صحیحی است که همه در انتخابات شرکت کنند، اما بهتر است اصلاح طلبان با صداقت از مردم به خاطر مشکلات سختی که برایشان ایجاد کردند عذرخواهی کنند.
وی توضیح داد: اصلاح طلبان باید به خاطر تورم، کاهش ارزش پول ملی، گرانی بی سابقه ارز و مسکن و گرانی های هر روزه کالاهای مورد نیاز و نیز ناکارآمدی در سیاست خارجی و داخلی پوزش بخواهند و الا اگر طلبکارانه به صحنه بیایند پاسخ مردم به آنها سخت خواهد بود.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: مردم در انتخابات آینده به کسانی رای خواهند داد که این امید و اعتماد را داشته باشند که مشکلات آنها و کشور را حل کرده و رونق اقتصادی را با پاکی و سلامت مالی ایجاد کنند.
بادامچیان تاکید کرد: مردم به کسانی که عاملان اصلی گرانی ها، اختلاس ها، حقوق های نجومی و عوامل بیکاری و آشفتگی بازار هستند رای نمی دهند. مگر آنکه جبران کنند یا از ملت حلالیت بخواهند.
وی افزود: مردم در انتخابات شرکت می‌کنند تا نتیجه انتخابات منجر به افزایش قدرت ملی و تضمینی برای صیانت از استقلال کشور و رفاه مردم باشد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار امیدواری کرد: ان شاالله ملت در انتخابات آینده به طور گسترده شرکت می‌کنند تا با انتخاب رجایی گونه‌ها، دولت کریمه اسلامی را شکل دهند و تمدن نوین اسلامی پایه‌ریزی شود.
بادامچیان در ادامه درباره انتخابات آمریکا نیز گفت: تحولات جهانی به گونه ای است که آمریکا و اروپا چاره‌ای جز اتخاذ سیاست‌های جدید ندارند و برای نجات از مشکلات سنگینی که گریبانگیر آنهاست باید تصمیمات جدی بگیرند.
وی افزود: ترامپ و بایدن هیچ کدام نمی توانند آمریکا را اداره کنند و ملت آمریکا این دولتمردان را نمی‌خواهند. آنها وارد ناسزا گویی به هم و تخریب یکدیگر شده‌اند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به این اظهار نظر بایدن که گفته «ترامپ برای سیاره ما یک تهدید است»، گفت: این همان است که در دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به این مسئولیت رسیده است و این هیئت حاکمه آمریکا است که در قرن گذشته برای همه ملت‌های آزادی‌خواه تهدید بوده است و بیش از آن برای مردم و کشور آمریکا تهدیدی ویرانگر می باشد.
بادامچیان گفت: آمریکایی‌ها باید فکری نو برای نجات خودشان و کشورشان طراحی نمایند.
وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره معرفی وزیر پیشنهادی صمت گفت: اختیار به عهده نمایندگان محترم مجلس است که در این باره مدبرانه عمل نمایند تا شاید این وزارتخانه مهم و موثر در امور اقتصادی و معیشت مردم سر و سامانی بیابد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین درباره واکنش آلمان، انگلیس و فرانسه درباره دو تابعیتی ها، افزود: مسئولیت و اختیار اداره امور کشورها و از جمله تابعیت هر کشور به عهده حکومت آنهاست و دخالت دیگر کشورها خلاف موازین حقوقی و بین‌المللی است و ملت و کشور ایران دخالت بی مبنای اروپایی ها که دخالت در امور داخلی ایران است را نمی‌پذیرند و طبق قوانین ایران با آنها رفتار می کنند.
بادامچیان در پایان ضمن مسئلت قبولی عبادات و عزاداری ها از ملت خواست در مراسم اربعین نکات مهم و بهداشتی را مدنظر قرار دهند.

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/194869/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

انتصاب مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

نجار طبیعت اینجوری درخت رو قطع می‌کند

مسابقه بین چهارپایان!

بازی‌ توله خرس قهوه‌ای با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر

رخ نمایی پلنگ ایرانی با غرش‌های بلند در صخره‌های دماوند

وقتی برای اولین بار پشت ماشین سنگین میشنی

در قدیم مامان ها اینقدر صبور نبودن!

تا به حال ساعت مچی آفتابی دیده اید؟

طنز/ چگونه در پارک‌ها محل آرامش بقیه بشیم؟

جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان

ساخت دستگاهی برای تولید برق از عرق بدن

سخنان جالب دکتر کاکاوند در مورد شاعر مهستی گنجوی

سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم

زیباکلام: هزینه‌ای که اسرائیل برای رهگیری موشک‌های ایران داد خیلی بیشتر از هزینه‌ای بود که ایران متحمل شد

نشست سخنگوی دولت؛ از واردات خودرو تا افزایش تعطیلات

راحتی خیال از مرز شرقی؟

بازدارندگی متعارف ایران

تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم/حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید

سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟

گوشت با سبزی در صدر منوی تورم

افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌ را کسی گردن نمی‌گیرد

گوناگون/ کشف کلاه‌خودی از 2500 سال قبل

عجیب ترین پدیده های طبیعی در کره زمین

لحظه هولناک تصادف 2 بالگرد نظامی در مالزی

تلاش های فیلِ مادر برای نجات دادن فرزندش از دریاچه

تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!

ای مرغ سحر عشق ز پروانه بیاموز

تصاویری که عبدالرضا داوری از تفاوت استقبال از روحانی و رئیسی در فرودگاه پاکستان منتشر کرد

میرسلیم: رئیسی در فرصت باقی‌مانده تدبیر مناسبی بیندیشد وگرنه همه ضرر می‌بینیم

کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند ‌

تماس تلفنی ماکرون با نتانیاهو با درخواست آتش‌بس

تعرض مجدد شهرک‌نشینان با همراهی نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی

حمله وحشیانه جنگنده های رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در بیت لاهیا

افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها در گورهای جمعی غزه

قالیباف بازنده مشارکت حداقلی

ماجرای جت شخصی؛ 21 سال دیر فهمیدیم!

قالیباف: بانک مرکزی در پایان سال 1402 به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد

اتحادیه صنف طلا و جواهر: چشم انداز قیمت سکه و طلا صعودی نیست

ایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیوندد

جلوی لرزش و سروصدای لباسشویی تو بگیر !!!

عاقبت ضرب و شتم یک گاو نر با چوب

صبح زیبا با نمایی از کوه رینیر در آمریکا

اجرای آزمایشی برای اثبات قانون اول نیوتون

شعرخوانی زیبا از دکتر کاکاوند

ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری

موضع ایران درخصوص توافقات اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان

نمازی: ما می‌توانیم تحریم نباشیم

سپهبد مقتدر

رییس جمهور پس از بازدید آرامگاه اقبال لاهوری: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است

رئیس سازمان انرژی اتمی: تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد