ایران پرسمان

آخرين مطالب

بشار مجوز دارد؛ پول می‌دهد و می‌رود سیاست روز

بشار مجوز دارد؛ پول می‌دهد و می‌رود
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - قرار است بعد از فینال آسیایی بشار رسن هم به جمع جداشده‌های این فصل سرخ‌ها اضافه شود و همین موضوع برای هواداران پرشمار این تیم به یک دلواپسی تبدیل شده است.

پرسپولیسی‌ها بعد از اینکه چند هفته‌ای زیر بار انتقادات رسانه‌ها قرار داشتند و با نمایش نه‌چندان دلچسب خود به‌علاوه بردهای اقتصادی، نگرانی هواداران‌شان را از بابت فینال آسیا برانگیخته بودند، بالاخره در هفته چهارم لیگ برتر و در یک بازی خانگی مقابل شاگردان سیدمهدی رحمتی عقده‌گشایی کردند و موفق شدند که با به ثمر رساندن 3 گل قدرت خود را به رخ مدعیان لیگ برتر برسانند و حالا امیدوارانه‌تر برای فینال آسیا به آماده‌سازی خودشان می‌پردازند. حالا آنها چشم‌انتظار رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق هستند تا بتوانند هر چه زودتر حریف خود را در تک‌بازی فینال که در دوحه برگزار می‌شود بشناسند تا مقدمات آنالیز این تیم و حضوری پرقدرت در این رقابت را کسب کنند.
البته دوحه قطر برای هواداران پرسپولیس یادآور خاطرات تلخ و شیرینی است که سرخ‌ها باید امیدوار باشند این مرتبه که به قطر سفر می‌کنند تنها اتفاقات شیرین و خاطره‌ساز برایشان رخ بدهد و از اخبار بد و ناامیدکننده خبری نباشد. پرسپولیسی‌ها مرتبه قبل که از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به تهران بازگشتند شجاع خلیل‌زاده را از دست دادند و حالا این‌بار اخباری از گوشه و کنار شنیده می‌شود که قرار است بعد از فینال آسیایی بشار رسن هم به جمع جداشده‌های این فصل سرخ‌ها اضافه شود و همین موضوع برای هواداران پرشمار این تیم به یک دلواپسی تبدیل شده است.
پرسپولیس با خریدار بشار مذاکره می‌کند؟
با اینکه پیش از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر یک تیم قطری به‌طور سفت‌وسخت خواهان به خدمت گرفت هافبک ملی‌پوش پرسپولیس شده و حاضر بود بابت این انتقال مبلغ قابل توجهی هم به باشگاه بپردازد اما فشار بالای هواداران به مدیریت باشگاه بعد از جدایی خلیل‌زاده موجب شد تا رسول‌پناه برای خروج از زیر تیغ انتقاد هواداران با این جدایی مخالفت کند تا فعلا این بازیکن پیراهن سرخ را بر تن داشته باشد اما همان زمان که این جدایی منتفی شد اخباری از باشگاه به بیرون درز کرد که رسول‌پناه به هافبک ملی‌پوش عراقی تیمش وعده داد که تا فینال آسیا ماندنی شود و بعد از این رقابت و با خوابیدن تب و تاب هواداران، جدایی‌اش به یک تیم قطری را مهیا کند.
حالا در فاصله دوهفته‌ای تا فینال آسیا این سوال پیش می‌آید که آیا خداحافظی بشار از سرخ‌ها در پایان فینال شکل می‌گیرد یا نه. با توجه به اینکه فصل نقل‌وانتقالات لیگ ستارگان قطر زودتر از لیگ ایران آغاز می‌شود و زمانی که نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر آغاز می‌شود، پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی تیم‌های قطری بسته شده است، اگر قرار باشد انتقالی صورت بگیرد قطعا باید بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد. شنیده می‌شود که مدیران جدید پرسپولیس بعد از ورود به باشگاه تمام راه‌حل‌های درآمدزایی را مرور کرده‌اند و در خلال آن با پرونده انتقال بشار به قطر مواجه شده‌اند و با توجه به نیاز ارزی باشگاه برای تسویه‌حساب با بوژیدار رادوشوویچ، با جدیت بیشتری این پرونده را مورد بررسی قرار داده‌اند.
توافقنامه جدید به‌ دست بشار رسید
همان زمان که جدایی رسن از پرسپولیس منتفی شد برخی‌ها به این موضوع پرداختند که رسول‌پناه برای اینکه این بازیکن را متقاعد به ماندن کند و انگیزه‌اش را بالا ببرد به او قول‌هایی داده است که قول اول او اضافه شدن مبلغ قابل توجهی به قراردادش بود و موضوع دوم هم این بود که بعد از فینال آسیایی به او اجازه بدهند که از تیم جدا شود. با اینکه رسول‌پناه بعد از این اتفاق از مدیریت باشگاه کنار رفت اما حضور او در هیات‌مدیره باعث شد که بشار درنهایت بتواند وعده‌هایی که گرفته بود را به‌صورت رسمی و متمم به قراردادش اضافه کند و حالا برای جدایی نیازی به اجازه باشگاه ندارد و تنها باید مبلغی را به‌عنوان حق ترانسفر به سرخ‌ها پرداخت کند.
ماجرای اضافه شدن پول چه بود؟
خیلی از رسانه‌ها بعد از قول رسول‌پناه به رسن برای افزایش مبلغ دستمزدش به او خرده گرفتند که چه نیازی بود برای نگه داشتن بازیکنی که قرارداد دارد و بند جدایی هم در قراردادش نیست، به او وعده اضافه کردن مبلغ قراردادش را بدهد. در این خصوص یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس خبری را در اختیار خبرنگار «فرهیختگان» قرار داد که خواندن آن خالی از لطف نیست. بر اساس این خبر، پرسپولیسی‌ها در همان ابتدا از بشار خواستند که جدایی‌اش مثل علیرضا بیرانوند اتفاق بیفتد و او از باشگاه قطری بخواهد که تا نیم‌فصل لیگ ستارگان قطر برای او جا نگه دارند تا او بتواند بعد از فینال آسیا و پیش از پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر از جمع سرخ‌ها جدا شود. البته در این بین پرسپولیسی‌ها شرایطی هم داشتند و آن هم مبلغی بود که بشار برای صدور رضایتنامه‌اش باید به پرسپولیسی‌ها می‌داد و با توجه به اینکه رقم درخواستی سرخ‌ها نسبت به قرارداد این عراقی بالا بود، پرسپولیسی‌ها به او وعده دادند که مبلغ قراردادش را بالا ببرند تا او هم حاضر شود برای جدایی همان مبلغی که سرخ‌ها طلب کرده‌اند را بپردازد.
البته بالا رفتن مبلغ قرارداد رسن به این خاطر هم بود که او بابت یک نیم‌فصل عدم‌حضور در تیم قطری از لحاظ مالی متضرر می‌شد و باشگاه حاضر شد تا مابه‌التفاوت این پول را به هافبک ملی‌پوش عراقی‌اش بدهد تا مشکلی برای ادامه همکاری با این بازیکن وجود نداشته باشد.
پرسپولیس: نمی‌دانیم چرا موضوع بشار برجسته شده است
در هیاهوی اخبار درخصوص جدایی بشار رسن از پرسپولیس، مدیران این باشگاه در سکوتی محض فرو رفته‌اند و بدون هیچ اظهارنظری، طوری وانمود می‌کنند که هیچ حادثه‌ای در شرف وقوع نیست و موضوع را با بی‌محلی نگاه می‌کنند. برای اینکه از موضع باشگاه پرسپولیس در قبال خبر جدایی رسن باخبر شویم با یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس تماس گرفتیم تا جریان را از زبان او بشنویم. او گفت: «واقعا خودمان هم نمی‌دانیم که ناگهان چه اتفاقی افتاد که رسانه‌ها روی موضوع جدایی این بازیکن از پرسپولیس زوم کردند. در هر صورت در گذشته توافقاتی صورت گرفته که باشگاه باید به آن پایبند باشد اما اینکه از حالا بخواهیم در این خصوص صحبت کنیم بسیار زود است. چراکه مدیریت باشگاه درحال رصدکردن پرونده این بازیکن و توافقاتی است که صورت گرفته و هنوز به‌طور کامل در جریان این موضوع قرار ندارد. باید منتظر ماند و دید که درنهایت چه تصمیمی توسط باشگاه و رسن گرفته می‌شود.»
این مسئول در خاتمه درخصوص اینکه آیا از این جدایی مبلغی به پرسپولیس می‌رسد یا خیر، گفت: «فعلا هیچ چیزی مشخص نیست. حتی جدایی این بازیکن. اگر واقعا خبری بود حتما آن را از طریق رسانه‌های باشگاه اعلام می‌کردیم. هواداران صبور باشند و در آستانه فینال آسیا افکارشان را با این مسائل درگیر نکنند.»
فرهیختگان 

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/226180/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بازدید میدانی یحیی السنوار از مناطق درگیری در غزه

اسرائیل در غزه؛ جنایت پشت جنایت

محافظت شیر مادر از توله‌ها در برابر گله گاومیش‌های عصبانی

چرا اجرام زحمت در ایستگاه فضایی بین المللی شناور می شوند؟

دکلمه زیبای خسرو شکیبایی

رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد

کاخ سفید ارسال مخفیانه موشک های دوربرد به اوکراین را تایید کرد

حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی

استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی

تنبیه یک شامپانزه توسط مادرش به دلیل سنگ زدن به مردم!

محاصره پلنگ ایرانی توسط چند قلاده سگ‌ در شاهرود

حمله ناکام و دردناک پلنگ به خانواده جوجه تیغی ها

شکوفه های زیبا در کره جنوبی

امضای یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه

بیانیه وزارت امور خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا

زمان برگزاری ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام شد

حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است

واعظی: عملیات «وعده صادق» تقویت اتحاد ملی کشور را در پی دارد

تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو

محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست

پیام‌های حمله به دو پایگاه آمریکا در شرق سوریه

تندروها در پی رسیدن به کرسی قالیباف؟

حامیان گشت ارشاد

ویدئو چندش‌آور از ساخت کوکاکولا در پاکستان

گوناگون/ غواص تنهایی که به آب نامه می‌نوشت و در آب شهید شد

مشاهده گله‌ی گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود

منطقه دیدنی آب بندان شفیع آباد در استان گلستان

بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

با روش تخلیه الکتریکی آشنا شوید

نزدیک بشیم به هم یا نزدیک نشیم؟

هرروز یک سری مشکل هست!

توضیحات رائفی‌پور درباره اموالش: مستاجرم!

المیادین: مأموریت‌ مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد

پزشکیان: اصرار به حجاب اجباری، عناد ایجاد می‌کند

سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین

اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم

سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

لحظه هدف قرار گرفتن محل استقرار نظامیان اسرائیلی توسط حزب‌الله

والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است

تکرار قصه ناتمام زن‌کشی

وطن امروز نوشت: نظام اسلامی و چالش کشف حجاب

دیوار کلاهبرداری فرو ریخت

ماجرای 4 اسیر قدیمی اسرائیلی که «ابوعبیده» از آن ها یاد کرد

تکرار یک اشتباه

«طوفان اقصی» کار «رئیس سازمان اطلاعات ارتش اسرائیل» را ساخت

جایزه تتر و بیت‌کوین تا +30 میلیون تومان در ازای یک ثبت‌نام ساده

رئیس فراکسیون کارگری مجلس: عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد

معاون سازمان توسعه تجارت: اعدادی که برای تجارت با آفریقا اعلام می‌شود واقعی نیست

پرش خیره کننده کروکودیل برای گرفتن طعمه