ایران پرسمان

آخرين مطالب

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش: تهدید آمریکا پس از لبخندهای دیپلماتیک بیشتر شد سیاست روز

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش: تهدید آمریکا پس از لبخندهای دیپلماتیک بیشتر شد
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - مهر / رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: آنهایی که ادعا می‌کردند سایه جنگ را از سر ملت کنار می‌زنند، موفق نشدند و تهدیدات آمریکا علیه ملت ما بعد از لبخندهای دیپلماتیک بیشتر شده است.
جشنواره گوهر فاطمی صبح امروز با حضور حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ، امیر عزیز نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر هادیان معاون هماهنگ نهاجا در ستاد فرماندهی نهاجا برگزار شد. 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این جشنواره ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، طی سخنانی،گفت: بسیاری از افراد احکام شرعی خود را نمی دانند و قصد آنها مقابله با حکم الهی نیست و ما نیز نتوانستیم حکم الهی را اقناعی به جامعه هدف برسانیم. 
وی یکی از کارکردهای برگزاری جشنوارههای مختلف فرهنگی و مذهبی را رساندن احکام اسلام به دست مردم دانست و افزود: هنر ما در این جشنواره ها و مراسم این است کاری کنیم که احکام الهی به درستی به مردم و جامعه هدف منتقل شود. 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن،تاکید کرد: مقابله دشمن تنها در بعد نظامی نیست و در ابعاد مختلف این جنگ و تهدیدات و جود دارد و دشمنان همواره ما را تهدید نظامی می کنند و همین امروز که چهار روز به پایان دولت ترامپ مانده عقلا نگران هستند که ترامپ در همین روزهای پایانی هم فتنه ای دیگر به پا کند. این تهدیدات نظامی در برابر ما همچنان ادامه دارد و آنهایی که ادعا می کردند سایه جنگ را از سر ملت ایران کنار می‌زنند متاسفانه موفق نشدند و تهدیدات آمریکا علیه ملت ما بعد از لبخندهای دیپلماتیک بیشتر شده است. 
حجت الاسلام محمد حسنی با اشاره به تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط آمریکا،تاکید کرد: تروریستی اعلام کردن سپاه توهین به همه ملت ما است، سپاه از ما و ملت ایران جدا نیست و تروریستی اعلام کردن سپاه که حق بزرگی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در داخل و خارج داشته عقلانی نبوده و توهین به ملت یک کشور مستقل است.
وی افزود: اقدامات و تحرکات و شیطنت های ایالات متحده آمریکا نشان می دهد که یک جنگ تمام عیار را علیه ایران برنامه ریزی کرده اند و این جنگ تمام عیار جهانی هنوز تمام نشده، آنها نه گزینه های نظامی را از روی میز برداشته و نه تحریم ها را لغو کرده اند. آنها روز گذشته هام تحریم هایی را علیه ملت ایران اعمال کرده اند این ها نشان می دهد که ما در یک جنگ تمام عیار جهانی هستیم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه اما این تحریم ها نتیجه عکس می دهد،اضافه کرد: آنها بی سابقه ترین تحریم و فشار را بر ملت ایران اعمال کردند آنها دارو ، مواد غذایی و بهداشتی و تبادلات بانکی ایران را تحریم کردند تا از این طریق سلامتی مردم به خطر بیفتد.
حجت الاسلام محمد حسنی گفت: در جریان سیل و زلزله آنها اجازه ندادند کمک های جهانی به ملت ایران برسد، حالا چه شده که می‌خواهند به ما واکسن کرونا بدهند، بنابر اعلام خود آنها واکسن در کشور آنها تلفاتی داشته و جواب نداده این نشان می دهد که فروش واکسن به ایران یک توطئه است و اهدافی را دنبال می کنند و می خواهند ملت ما را دچار مسائلی کنند که ما از آنها خبر نداریم، روش آنها در بکار گرفتن دارو و واکسن برای آسیب به ملت ها تروریسم دارویی است که البته با درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری جلوی این توطئه آنها گرفته شد.
وی با اشاره به نظر یکی از اندیشمندان غربی که معتقد است کشتن مسلمانان مانع پیشرفت و حرکت مسلمانان نمی شود، گفت: آنها به خوبی فهمیده اند که با ترور و کشتن مسلمانان نمی توانند مانع آنها شوند. همانگونه که با شهادت حاج قاسم سلیمانی نتوانستند مانع حرکت عظیم محور مقاومت شوند، آنها معتقدند به جای ریختن بمب بر سر مردم با ترویج فرهنگ غربی و گسترش بی حجابی دیگر زنان جامعه نمی توانند مجاهدان الهی تربیت کنند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: کشور ما در جنگ ترکیبی نظامی، اقتصادی ، فرهنگی و رسانه ای دشمنان قرار دارد و این جنگ تمام عیار و ترکیبی مقاومت ترکیبی و مدیریت ترکیبی و جهادی می طلبد ، ما باید با حکم رانی موثر اسلامی مقابل مستکبران جهان و جنگ های تمام عیار آنها بایستیم. 
حجت الاسلام حسنی با اشاره به توانمندی های دفاعی کشور، گفت: امروز به برکت مدیریت فرماندهی معظم کل قوا در مسائل نظامی هیچ مشکلی نداریم. نیروهای مسلح آبروی اسلام را در اوج آن حفظ کرده اند و دشمن به خوبی می داند یکی بزند ده تا می خورد، اما این اقتدار و بازدارندگی متاسفانه در حوزه های اقتصادی و فرهنگی وجود ندارد.
وی افزود: در حوزه مسائل اقتصادی مشکل داریم در حالی که روی گنج نشسته ایم، چون اصول حکم رانی اسلامی در همه کسانی که موضوع اقتصاد را مدیریت می‌کنند نیست، در مسائل سیاسی هم همینطور و در مسائل فرهنگی بیشتر و بدتر است اصلاً انگار که موضوعات فرهنگی بی صاحب ترین موضوع در کشور است شما در مهدکودک ها نگاه کنید ببینید آیا در این مهدکودک ها فرهنگ اسلامی آموزش داده می شود یا فرهنگ غربی؟
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: بسیاری از این مراکز به صورت آشکارا مسئله سند2020 را اجرا می کنند و این نشان می دهد که فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی در این مراکز آموزش داده نمی‌شود.
حجت الاسلام حسنی کار فرهنگی را بسیار مهم دانست و گفت: باید با کار فرهنگی ژرف و عمیق و برگزاری کلاس های اقناعی مقابل جنگ فرهنگی دشمن بایستیم ، آنها می خواهند حجاب و عفاف را از جامعه ما بگیرند و ما باید با همه امکانات به میدان آمده و در این عرصه نیز همانند عرصه نظامی توانمند شویم.

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/242486/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تقویم تاریخ/ بیانیه سازمان ملل علیه سلاح‏های شیمیایی عراق بر ضد ایران

داستانک/ راه نجات

آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا

آیا ماه به زمین نزدیک است؟

ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار

تشخیص نارسایی قلبی توسط هوش مصنوعی با اسکن پا

فرود زیبای مجدد فالکون 9

راه‌حل گران‌قیمت ناسا برای گردگیری در ماه

چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟

عشق زندگی می بخشد

یک جهان راز درآمیخته داری به نگاه

اکنون کجاست؟ کسی که فراموشش کردم

داستان دلنشین لیلی و‌ مجنون

با آنکه دلم از غم هجرت خون است

نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات وعده صادق

وعده خودرو و وام به نمایندگان در عوض رأی دادن به ریاست قالیباف صحت دارد؟

توصیه محسن رضایی به دولتمردان غربی: دست از حماقت بردارید

رئیسی: نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است

اظهارات سخنگوی وزارت خارجه پاکستان درباره سفر رئیس جمهور ایران

دست ردِ پاکستان به سینه آمریکا در ارتباط با ایران

سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست

اظهارات جدید معاون پارلمانی رئیسی: تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود

کاخ معروف خاطرات هاشمی رفسنجانی!

درخواست وزیر خارجه آمریکا از چین در رابطه با ایران و کره شمالی

صدور حکم بمب گذار میدان تقسیم استانبول

طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گورهای دسته‌جمعی

انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا

کودک فلسطینی: آرزو داشتم بازیکن فوتبال شوم اما اشغالگران صهیونیست پاهایم را از من گرفتند

بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم

کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی در حمایت از غزه است؟

پولیتیکو: اتحادیه اروپا تحریم گاز طبیعی مایع روسیه را بررسی می‌کند

طالبان سه کشور همسایه افغانستان را به حمایت از داعش متهم کرد

فریادهای اعتراض دانشجویان دانشگاه کلمبیا علیه رئیس کنگره آمریکا

ترکیه روابط تجاری خود را با اسرائیل قطع کرد

آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟

هاآرتس مطرح کرد: اسرائیل در تله‌ای استراتژیک

تسلیحات، واجب تر از نان شب

صدام و هیتلر؛ از میل به ویرانگری تا قهرمان پرستی

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

سیگنال مثبت به بورس تهران

علت گرانی شدید قیمت پیاز

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

حمایت جالب فعالین رسانه‌ای دنیا از اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا

نماهنگ «فلسطین تنها نیست» با نوای مهدی سلحشور

اگر کسی به یاد گناهان گذشته اش افتاد بداند ذات اقدس الهی به یادش انداخته

تفال/ سالها دل طلب جام جم از ما می‌کرد

دریاچه ای زیبا در نیوزلند

اسب آبی نر پس از هفت سال ماده از آب درآمد!

حکمت/ گناهِ ثروتمندی

محافظت دانشجویان هاروارد از دانشجویان مسلمان هنگام خواندن نماز