ایران پرسمان

آخرين مطالب

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش: برخی دنبال انتقام گرفتن از ارتش هستند سیاست روز

  بزرگنمايي:

ایران پرسمان -
رئیس عقیدتی سیاسی ارتش: برخی دنبال انتقام گرفتن از ارتش هستند
٥٢
٠
خبرآنلاین /رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نظم و انضباط، رعایت سلسله مراتب، تدین و دانش محوری را از ویژگی‌های ارتش دانست و گفت: هیچ ارتشی متدین‌تر، مجاهدتر، باوفاتر، خدمت‌گذارتر و جهادی‌تر از ارتش جمهوری اسلامی ایران در کل دنیا وجود ندارد.
حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی در جمع کارکنان پایور و وظیفه تیپ 321 شهید سرلشکر اشراف در مرند با اشاره به فداکارای یاران امام حسین (ع) در واقعه عاشورا افزود: کسی که در راه خدا فداکاری کند، باوفا بماند و در روزهای سخت به خداوند اعتماد کند، خداوند متعال سعادتی جاویدان به او عطا می‌کند.
محمد حسنی با بیان اینکه برای شهدا هیچ مرگی قابل تصور نیست، یادآور شد: ارتش ما سرشار از تربیت شدگان عاشورایی است. اهدای 48 هزار شهید در دفاع مقدس سندی زنده بر این ادعا است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: زندگی به سبک عاشورا دارای الزاماتی است که صبوری، تلاش، شهادت‌طلبی، پرهیز از گناه و در یاد خداوند بودن از جمله این الزامات است.
نماینده ولی فقیه در ارتش به وظایف کارکنان ارتش اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین وظایف ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران تبلیغ نقاط قوت ارتش است هر آنچه که محرمانه نیست و جزو نقاط قوت ارتش محسوب می شود، باید تبلیغ شود.
محمدحسنی با اشاره به اعمال تحریم‌های اعمال شده علیه کشورمان گفت: همانند امام حسین (ع) و یارانش ما هم تحریم هستیم. آن‌چنان امام حسین (ع) را تحریم کردند که یک بچه شش ماهه آبی برای نوشیدن نداشت. یزیدیان زمان هم ما را تحریم کردند اما با این همه مسئولان به اندازه توان خود به فکر حل مشکلات هستند.
نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه برخی دنبال گرفتن انتقام از ارتش هستند، ادامه داد: ارتش از ابتدای انقلاب تاکنون اجازه نداده است دشمنان در این کشور جای پایی پیدا کنند. برخی از اقدامات ما در حوزه عملیات همانند راز است و ما نمی توانیم هر چیزی را اعلام کنیم اما ارتش همچنان با اقتدار آماده مقابله با دشمنان است.
محمد حسنی تاکید کرد: ما دشمن را ضربه فنی کردیم. دشمن به دنبال گرفتن انتقام از ما است و برای گرفتن انتقام در پی نفوذ است. از این رو دشمن در صدد دست یابی به اطلاعات جنگی ما هستند زیرا تا زمانی که از امکانات ما اطلاعات کافی نداشته باشد قادر به وارد کردن ضربه به ما نخواهند بود.
وی با تاکید بر اینکه دشمن وقتی از نظر اطلاعاتی دست خالی باشد هرگز حمله نخواهد کرد، اظهار داشت: کشوری که می‌خواهد از حمله دشمن در امان باشد باید همه اطلاعاتی باشند و اصول حفاظتی اطلاعاتی و امنیتی را رعایت کنند و برادران عزیزمان در حفاظت اطلاعات پرچم دار این مقوله هستند از این رو با همکاری مومنانه با آن ها می توان توطئه دشمن را خنثی کرد و این یک تکلیف شرعی و ملی است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطر نشان کرد: دشمنان ما بی مهارت نیستند و آیین جنگی را به خوبی بلد هستند. ما نیز برای دفاع آبرومندانه از کشور مان باید مهارت های لازم رزمی کسب نماییم که دروه سربازی مناسب ترین زمان برای این کار است.
محمدحسنی تاکید کرد: سربازی به ما یاد می‌دهد چگونه با دشمن مقابله کنیم، سربازی یک فرصت طلایی برای همه است تا از نظر مهارت آماده مبارزه با دشمن شود.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه باید کشور را از نیت بد دشمن حفظ کنیم، تاکید کرد: هر کدام از پادگان های ما جزوی از خیمه ها و اردوگاه های امام حسین هستند. رزمندگان هر لحظه که در پادگان هستند، سرباز امام حسین (ع) محسوب می شوند. آموزش هایی که ارائه می‌شود در ادامه مرام امام حسین (ع) است.
وی به اهمیت توان معنوی در مقابله با دشمن اشاره کرد و گفت: کسی به خوبی در جنگ مقاومت می کند که از نظر معنوی آماده باشد. در حادثه کربلا همه 72 نفر از نظر معنوی آماده بودند. جوانان باید همانند حضرت علی اکبر (ع) آماده باشند. سید مقاومت ما، سید حسن نصرالله و یارانش کم تعدادتر از آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند اما نفس این دو کشور را در منطقه گرفته‌اند. رزمندگان حزب الله با توان معنوی بالا معادلات منطقه را بهم تغییر داده اند.
نماینده ولی فقیه در ارتش یادآور شد: ایمان قوی در پرتو برنامه‌های دینی، کانون‌های فرهنگی، کتاب‌ها مفید، ارتباط با علماء، روحانیون ولایی و حضور در برنامه‌های دینی به دست می‌آید. جوانان سعی کنند قوت و ایمان خود را بالا ببرند و مانع از رسیدن دشمن به اهداف شومش شوند.

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/51807/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

واکنش شورای رقابت به افزایش 150 میلیونی قیمت پژو پارس

بوسه‌ای که سانسور نشد

مورخ مشهور اسرائیلی: در یک قدمی شکست هستیم

چرا رئیس سازمان آمان استعفا کرد؟

توافقی که از دست رفت؛ پشت‌ پرده مذاکرات روسیه و اوکراین

تلاقی هیجان و ترس روی پلی در آسمان

چرا جن‌ها دیده نمی‌شوند؟

برای چند کار عجله کنید...

نومید نشو! بهاری خواهد آمد

دانشمندان حلقه‌ مفقوده بین رژیم غذایی نامناسب و سرطان را کشف کردند

چه کسی می داند...

جهانگیری: در سال 84 که دولت را به احمدی‌نژاد تحویل دادیم خودروسازی ایران از ترکیه و چین جلوتر بود

درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی

سانسور گسترده رسانه‌های جهان بخاطر حفظ منافع رژیم صهیونیستی

جت شخصی چند؟

چالش اعتماد مصرف‌کنندگان به محصولات داخلی

یک آپارتمان مخفی در برج ایفل!

4گوشه دنیا/ خاص‌ترین خانه در ژاپن

تلاقی هیجان و ترس در پلی در آسمان

وضعیت عجیب زیرگذرها در پورتلند آمریکا

هند به دنبال ماموریت‌های فضایی بدون زباله تا سال 2030

ای بیخبران چه جای خواب است مرا

متقی: بعد از جنگ غزه و عملیات وعده صادق، اسرائیل مجبور شد سفارتخانه‌هایش را در کشورهای منطقه ببندد

عملیات «وعده صادق» از نگاه شخصیت‌های سیاسی ترکیه

داوری خطاب به دولت رئیسی: کاش برای دستاوردسازی‌های کاذب، حداقل کمی عدد بیاموزید

هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح

کودک فلسطینی: خواب دیدم توسط ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدم!

همبستگی با غزه مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در امان

روزنامه‌نگار اسرائیلی: همه اهالی غزه مستحق شکنجه و مرگی دردناک هستند

7 ستونی که از اسرائیل فروریخت

برای از ما بهتران؟

تحریم ایران و شرایط شکننده بازار نفت

عدم بیمه کارگران ساختمانی با وجود دستور فوری رئیس جمهور

کدام بانک‌ها به تعهدات ارزی خود عمل نکرده اند؟

بورس صعودی می‌ماند؟

توضیح بهادری جهرمی در مورد طرح ساماندهی اجاره‌بها

آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس

شتر‌ها در محوطه کاخ وینسنس فرانسه

دریاچه‌ زیبای بَرم اَلوان در شهرستان بهمئی

خیاط زبردست طبیعت

چه چیز داری با خویشتن که دیدارت...

روایتی از همکاری‌های اطلاعاتی مجاهدین با ارتش صدام

آمریکا تحریم‌هایی مرتبط با ایران اعمال کرد

وزیر کشور: 45 نماینده در مرحله دوم انتخابات راهی خانه ملت می‌شوند

در دومین روز از سفر رئیس‌جمهور به پاکستان چه‌ گذشت؟

فرمانده 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟

رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد

موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل

پادوی سابق ترامپ علیه ترامپ

پیدایش ابرقدرت اسلامی