ایران پرسمان

آخرين مطالب

تحلیل امامان جمعه از حوادث اخیر کشور سیاست روز

تحلیل امامان جمعه از حوادث اخیر کشور
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - ایرنا / امامان جمعه کشور در خطبه‌های این هفته نماز به موضوع اصلاح قیمت بنزین و حوادث پس از آن پرداختند و از حضور گسترده مردم در صحنه و محکومیت اقدام اغتشاشگران و آشوبگران در تخریب اموال عمومی قدردانی کردند.
محور اصلی خطبه‌های این هفته نمازجمعه مراکز استان‌ها تحلیل حوادث چند روز گذشته کشور بود؛ به اعتقاد امامان جمعه موضع گیری رهبر معظم انقلاب در وقایع اخیر، اقدامی انقلابی و فداکارانه بود که باعث تثبیت انقلاب و نظام و جلوگیری از آسیب زدن به نظام و انقلاب شد.
امامان جمعه همچنین اعلام کردند که مردم ولایتمدار ایران اسلامی با بصیرت و غیرت مثال زدنی در این حوادث، فتنه و نقشه شوم دشمنان نظام را خنثی کردند.
خطیبان نماز جمعه با تاکید بر اینکه اعتراض مسالمت آمیز حق مردم و وظیفه مسوولان نیز توجه به مطالبات آنان است از مسوولان خواستند برای جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجود و فرصت طلب نظارت و پایش بازار را در سرلوحه توجه خود قرار دهند.
چکیده سخنان امامان جمعه مراکز استانی در پی می‌آید:
سمنان/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: حمایت رهبر معظم انقلاب از تصمیم سران قوا برای اصلاح قیمت بنزین آتش فتنه را خاموش و کشور را بیمه کرد.
آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلا این شهر افزود: مقام معظم رهبری در درس خارج فقه روز شنبه چند جمله کوتاه گفتند و آتش فتنه خاموش و کشور برای همیشه بیمه شد.
ساری/ نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری با اظهار این که امتیاز بزرگ مردم در جمهوری اسلامی ایران بصیرت، معرفت و ولایت‌پذیری است، گفت: هوشیاری و بیداری مردم آشوب و اعتراض‌های اخیر را به درستی سرکوب کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی در نماز جمعه این هفته ساری با دعوت از مردم مازندران برای حضور در راهپیمایی روز یکشنبه علیه آشوب‌های اخیر، افزود: مازندرانی‌ها حرف آخر علیه آشوبگران و حمایت خود را از رهنمودهای مقام معظم رهبری فریاد خواهند زد.
قزوین/ نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین با اشاره به وقایع اخیر که به دنبال اصلاح قیمت بنزین در شهرهای کشور اتفاق افتاد، گفت: این اغتشاش‌ها از طرف عده بسیار محدودی از اشرار با تحریک استکبار جهانی اتفاق افتاد و از دستگاه قضایی انتظار می‌رود آنها را به اشد مجازات محکوم کند.
آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین افزود: اعتراض مسالمت‌آمیز به تصمیم‌های حکومت مشکلی ندارد اما آنکه اموال مردم را به آتش کشیده و فتنه برمی‌انگیزد و کشور را دچار آشوب می‌کند باید منتظر سخت‌ترین مجازات‌ها هم باشد.
سنندج/ امام جمعه سنندج گفت: اغتشاشگران و برهم‌زنندگان نظم، امنیت و آرامش جامعه در روزهای اخیر جا پای دشمن گذاشتند و آنها را شاد کردند.
ماموستا عبدالرحمان خدایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: آشوب و اغتشاش روزهای اخیر از سوی افراد معدودی بی‌تجربه و نا آگاه صورت گرفت که در عمل موجب خوشحالی دشمنان شدند چرا که تخریب و آتش زدن اموال عمومی، پمپ بنزین، بانک و آمبولانس تنها ضرر زدن به مردم است.
کرمان/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، بصیرت داشتن، تکلیف‌محور بودن و اقدام به موقع افراد را عناصر مقابله با فتنه و آشوب عنوان کرد و گفت: باید بصیرت افراد بالا باشد و میدان عملیات را بشناسند.
حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان افزود: افراد بصیر باید تکلیف‌محور باشند تا با اقدام به موقع خود جلوی فتنه‌ها را بگیرند.
مشهد/ امام جمعه مشهد گفت: حضور مردم در صحنه همواره توطئه دشمنان نظام را خنثی و آنان را درمانده کرده‌ است.
آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد افزود: آنچه دشمن را در همه فتنه‌ها مستاصل کرده، مردمی بودن نظام و حضور مردم به عنوان نیروهای بسیجی در صحنه است.
زنجان/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: تفکر بسیج که حضرت امام خمینی(ره) آن را ایجاد کرد، امروز به نماد مقاومت تبدیل شده و مقدمات شکل گیری آن در کشورهای اسلامی در حال فراهم شدن است.
حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نمازجمعه این هفته زنجان در سخنانی به زمینه های بروز فتنه اشاره کرد و افزود: بر اساس آنچه در متون دینی آمده است فتنه زمانی رخ می دهد که حرف حقی با باطل درآمیخته می شود چرا که باطل به خودی خود نمی تواند رشد کند.
شهرکرد/ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به طرح سهمیه بندی بنزین و اصلاح قیمت این حامل انرژی گفت: طرح نظارت بر قیمت‌ها در بازار باید نسبت به گذشته تشدید شود.
حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در محل مصلی امام خمینی(ره) این شهر افزود: طرح اصلاح قیمت و سهمیه‌بندی بنزین تصمیم نظام بود که باید به این مساله توجه شود چرا که هر تصمیمی در نظارت گرفته می‌شود باید از سوی همه مورد اجرا و حمایت قرار گیرد.
بوشهر/ امام جمعه موقت بوشهر گفت: مصرف 2 برابری بنزین نسبت به میانگین جهانی و کسب رتبه نخست مصرف انرژی در ایران، ضرورت سهمیه‌بندی و تعدیل قیمت بنزین در کشور را دو چندان می‌کند.
حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های نماز جمعه افزود: براساس آمارها در زمان حاضر به‌دلیل ارزان بودن انرژی و نبود عدالت در توزیع در ایران 69 میلیارد دلار انرژی مصرف می‌شود که این میزان مصرف حتی از کشور چین بیشتر است افزون براین روزانه 30 میلیون بشکه بنزین از کشور به‌صورت حجیم قاچاق می‌شود.
رشت/ نماینده ولی فقیه و امام جعمه رشت گفت: ملت ایران بسیجی فکر و عمل می کند.
آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج مستضعفان در پنجم آذر سال 58 به دستور معمار کبیر انقلاب تشکیل شد و تاکنون نیز خدمات ارزنده ای را به نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است.
همدان/ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه مردم نگران گرانی هستند گفت: انتظار است سران قوا بر قیمت‌ها کنترل و نظارت کنند.
حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی‌موثقی روز جمعه در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان اظهار داشت: گزارش های واصله در روزهای اخیر حاکی از آن دارد که قیمت ها خیلی تفاوت با قبل از اصلاح قیمت و سهمیه بندی بنزین نداشته و البته گاهی شاهد افزایش قیمت نیز بوده‌ایم که باید نظارت و تعدیل لازم صورت بگیرد.
خرم آباد/ نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: موضع گیری رهبر معظم انقلاب در وقایع اخیر، اقدامی انقلابی و فداکارانه بود که باعث تثبیت انقلاب و نظام و جلوگیری از آسیب زدن به نظام و انقلاب شد.
آیت الله سید احمد میر عمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حادثه تلخ و ناگوار آشوب های اخیر طی هفته گذشته در برخی نقاط کشور و لرستان بیان کرد: متاسفانه اشرار خساراتی به اموال عمومی وارد کردند که این حادثه به بهانه گران شدن بنزین رخ داد.
اراک/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امنیت و آرامش بزرگترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی است که در سایه رهبری هوشمندانه و اتحاد حاکمیت با مردم رقم خورده است.
آیت الله قربان‌علی دری نجف‌آبادی در خطبه های عبادی سیاسی روز جمعه اراک افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) نعمت اقتدار، امنیت، استقلال و آزادی را به کشور، مردم، نیروهای نظامی و انتظامی هدیه داد و اقشار مختلف جامعه وظیفه دارند از این دستاوردها حراست کنند.
قم/ خطیب جمعه قم گفت: دشمنان سیاست فشار حداکثری و جنگ اقتصادی را علیه کشور راه انداخته و دراین مسیر تنها راه برون رفت از مشکلات تولید ثروت ملی و توزیع عادلانه آن در بین مردم و تکیه و بر ظرفیت و توان‌ داخلی است.
آیت الله سید محمد سعیدی درخطبه‌های نماز جمعه قم درمصلای قدس خاطرنشان کرد: برای تولید ثروت و ترقی کشور باید از جمعیت جوان کشور با تشکیل صندوق‌های کارآفرینی و اشتغال حمایت شود.
ارومیه/ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه دشمنان به طور آشکار از هرگونه اقدام هنجارشکنانه در کشور حمایت می‌کنند، گفت: هوشیاری مردم مهمترین عامل ناامیدی دشمن در همه عرصه‌ها به‌ویژه حوادث اخیر بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: همه تلاش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، برهم زدن امنیت در ایران است ولی مردم باید با هوشیاری بیشتر، در مقابل این اقدامات هنجارشکنانه ایستادگی کنند.
یاسوج/ امام جمعه یاسوج گفت: نظارت جدی و مستمر بر بازار کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از افزایش قیمت انواع کالاها و خدمات به بهانه سهمیه بندی بنزین شود.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: طرح سهمیه بندی بنزین در صورتی موفق است و فواید متعددی برای مردم دارد که منجر به افزایش قیمت کالاها و خدمات نشود.
اصفهان/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: صحبتی که رهبر معظم انقلاب درباره رویدادهای اخیر کردند، جلوی بسیاری از فجایع در کشور را گرفت و مردم صف خود را از مزدوران جدا کردند.
آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر اصفهان که در مصلای امام خمینی افزود: از مردم به‌دلیل مقاومت خوبی که در برابر آن داشتند تشکر می‌کنم هرچند آنها روز اول نمی‌دانستند که چه باید بکنند و با افرادی که قصد و غرض خاص داشتند، مخلوط بودند.
تبریز/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: بیانات 6 دقیقه‌ای رهبر معظم انقلاب پس از حوادث اخیر در کشور بر مبنای صیانت از ساختارها و فرآیندهای قانونی کشور بود.
حجت‌ الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، در خطبه‌های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی(ره) با اشاره به بیانات رهبری در ارتباط با حوادث اخیر در کشور، افزود: جلوگیری از بدعت‌ گذاری های غلط، پشتیبانی از تصمیمات و کارهای کارشناسی، خوش‌ بینی به تصمیم مسئولان، اولویت دادن به امنیت در شرایط حساس کشور و جلوگیری از فتنه در محور مقاومت از رهنمودهای رهبری بود.
بندرعباس/ نماینده ولی فقیه درهرمزگان وامام جمعه بندرعباس گفت: باتوجه به طرح سهمیه بندی بنزین در کشور بایستی مسوولان و دولتمردان برای رفاه و آسایش مردم تقویت ناوگان حمل ونقل شهری واتوبوسرانی و کنترل بازار را در اولویت قراردهند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده درخطبه‌های این هفته نمازجمعه بندرعباس افزود: باید با کمک به نیازمندان واقعی، نظارت دقیق برقیمت‌ها وهمچنین فرهنگ سازی درمصرف بنزین اجازه ندهیم مردم درتنگنا و سختی باشند.
کرمانشاه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: ملت بابصیرت و قدرشناس ایران بزرگترین مدافع و حامی انقلاب هستند و به دشمنان اجازه هیچ‌گونه تحرکی نمی‌دهند.
آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با محکوم کردن ناآرامی های اخیر که از سوی ایادی داخلی دشمنان ایجاد شد، اظهار داشت: این اتفاقات یک درس بزرگ برای دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت و آن هم این بود که خود مردم اجازه نمی دهند دشمنان کوچکترین اقدامی علیه این انقلاب انجام دهند.
ایلام/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه دشمن به بهانه افزایش بنزین ماموریت خود را انجام داد، گفت: مقام معظم رهبری با ورود به موقع به موضوع، صف مردم از آشوبگران جدا کرده و آرامش را به ایران اسلامی بازگرداندند.
حجت الاسلام اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: اعتراض و مطالبه گری حق مردم است اما تخریب بیت المال، اموال دولتی، اموال مردم، پمپ بنزین ها، بانک ها و حتی آتش نشانی ها مطالبه گری نیست و اعتراضات مردم نباید سبب اختلال و اغتشاش در جامعه شود.
گرگان/ خطیب جمعه گرگان با محکوم کردن اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای کشور به بهانه سهمیه‌بندی بنزین گفت: کسانی که آشوب به پا می‌کنند، مورد حمایت دشمنان نظام بوده و مردم باید هوشیاری خود را در خنثی‌سازی توطئه آن‌ها همچون گذشته حفظ کنند.
حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: هدف آشوب گران ایجاد اضطراب، تردید و تفرقه در میان مردم و بدبین کردن آن ها نسبت به مسوولان و نظام است.
زاهدان/ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: هفته گذشته یک بار دیگر شاهد تجلی مدیریت هوشمندانه و موضع گیری به موقع رهبرمعظم انقلاب در باره اتفاقات اخیر کشور بودیم، موضع‌گیریی که با بیانات ارزشمند ایشان کشور را از تلاطم و فتنه به درستی نجات داد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی محامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان اظهار داشت: پنج رکن مهم در اسلام وجود دارد که یکی از آنها ولایت است، ولایتی که نقشی مهم در جامعه دارد و بر وجود آن تاکید و توصیه بسیاری شده است.
کرج/ نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: فاصله انداختن بین رهبر و ملت اصل فتنه است که با ترفند می خواهند به این نتیجه برسند.
آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج افزود: متوهمان داخلی و شکست خوردگان خارجی غافل از این هستند که عهدی که با رهبری بسته ایم هرگز گسستنی نیست.
بیرجند/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: اگر تفکر بسیجی در کشور توسعه یابد، جامعه از هز نوع آسیبی مصون می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در خطبه‌های نمازجمعه بیرجند در مصلی المهدی (عج) افزود: اگر تفکر بسیجی در کشور توسعه یابد، هیچ دشمنی به سراغ کشور ما نمی‌آید.
بجنورد/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد از بصیرت مردم در جداسازی مطالبات خود از آشوب‌گران قدردانی کرد و گفت: مردم این استان به بلوغ سیاسی رسیده‌اند.
حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد مرکز خراسان شمالی همچنین از شورای تامین، نیروهای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی استان بخاطر عملکرد مطلوب آنها در روزهای اخیر قدردانی کرد.
اهواز/ نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با محکوم کردن تحرکات اخیرعوامل آشوبگر و اراذل و اوباش گفت: استکبار جهانی و دشمنان قسم‌خورده ایران بار دیگر در ایجاد شکاف بین مردم و نظام اسلامی شکست خوردند و عملا" در رسیدن به اهداف شوم و خباثت آمیز خود ناکام‌ماندند.
حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز با قدردانی از ملت ایران که به تبعیت از فرمایش های رهبر معظم انقلاب اسلامی، دست فنته گران و عوامل دست آموز دشمن را قطع کردند و اجازه ندادند دشمنان به اهداف شوم خود برسند اظهار داشت: نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) درکور کردن این فتنه و آشوب خوش درخشیدند.
یزد/ نماینده ولی‌فقیه و امام چمعه یزد گفت: با درایت و بصیرت مقام معظم رهبری و اطاعت پذیری مردم انقلابی ایران از معظم له آتش فتنه عوامل استکبارجهانی در حوادث اخیر کشور خاموش و موجب رسوایی آمریکا و اذنابش شد.
آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امروز در خطبه های این هفته نمازجمعه شهر یزد با اشاره به حوادث اخیر کشور و توطئه فتنه‌گران علیه امنیت و اموال مردم افزود: مقام معظم رهبری با فداکاری و پیامی دقیق که بعد از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین بیان فرمودند، موجب شکست توطئه دشمنان علیه نظام و انقلاب شدند.
شیراز/ نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: با شعار دادن نمی‌توان گرانی را کنترل کرد بلکه باید با استفاده از دانش و بهره‌گیری از متخصصان از تورم و گرانی جلوگیری کرد.
آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز افزود: باید ساز و کار جلوگیری از رشد قیمت‌ها بعد از اصلاح نرخ بنزین صورت پذیرد و اگر جلوی تورم گرفته نشود مشکلاتی که در چند روز اخیر ایجاد شد، بار دیگر سر باز می‌کند.

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/70747/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گردهمائی بزرگ و صمیمی جانبازان 70 درصد همدان با مسئولان استان

معرفی فرصت های سرمایه گذاری کیش از رسانه ملی

سرهنگی: اجرای دقیق قوانین مناطق آزاد باعث حفظ و جذب سرمایه گذاران و جلوگیری ازخروج آنان از کشور می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: امنیت کشور مرهون حضور همه جانبه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح است

ادای احترام معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقام والای شهدای شهر بوشهر

سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان بوشهر

نخستین نشست ستاد شاهد شهرستان‌های استان تهران در سال جدید برگزار شد

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر «انصاری رامندی»

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر «فرشیدفر»

جانباز گرانقدر 70 درصد «سلمان کلیوند عباسی» به خیل شهدا پیوست

تعظیم روز ارتش

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

پیگیری فشرده‌ی سازمان منطقه آزاد کیش برای تعیین تکلیف مالیات بر ارزش افزوده/ جلسه اختصاصی کمیسیون اقتصادی مجلس با سرهنگی

همدلی همکاران در مسیر تحقق اهداف سازمانی ضرورت دارد

پیام تبریک بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی

ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار و مایه سربلندی کشور

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعان رسیدگی کرد

سه‌شنبه‌های ایثارگری در مازندران

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام دهنوی

قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران امروز در اوج است

تشکیل کمیته های تخصصی شورای سلامت کیش / تشکیل اولین کمیته تخصصی دندانپزشکان در راستای اجرای طرح سلامت پایدار هم زمان با روز دندانپزشک

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان ایوان

ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید و مردم با مراجعه به سامانه سوت زنی

تجلیل استاندار یزد از خانواده شهدای ارتش

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعا رسیدگی کرد

جشنواره نان و شیرینی کیش به دلیل شرایط نامناسب جوی از 30 فروردین آغاز می شود

فناوری روز دنیا در خدمت بهداشت کیشوندان/ از جدیدترین دستگاه ماموگرافی کشور در بیمارستان کیش بهره‌برداری شد

توسعه تجهیزات و ارتقای خدمات بیمارستان؛ راهبرد اصلی سازمان‌ منطقه آزاد کیش در حوزه سلامت

دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری

باران رحمت در کیش؛ شب پرتلاش نیروهای شرکت عمران، آب و خدمات برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر جزیره

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

اقدامات سازمان اقتصادی کوثر منجر به خودکفایی‌های بزرگ در حوزه اقتصادی شد

صبر و ایثار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

افزایش تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت های فرهنگی

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه بر شناساندن سبک و سیره عملی شهدا به جوانان تآکید کرد

مدارس کیش فردا 28 فروردین غیر حضوری شد

برگزاری جلسه شورای معاونان و اطلاع رسانی بنیاد استان سمنان

تجمع مردم یزد در گلزار شهدا و قدردانی از پاسخ مقتدرانه سپاه

حل مشکلات جامعه ایثارگری نیازمند مشارکت دستگاه هاست

سال 1401 ؛ سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»

جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره شهدای استان البرز برگزار شد

«حفظ نظم و انضباط اداری» و «پاسخگویی حداکثری به جامعۀ هدف» پایه و اساس خدمت است

مادر شهیدان والامقام «انصاری رامندی» به لقاءالله پیوست

پلمپ یک واحد پذیرایی گرانفروش در جزیره کیش

همه فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند

عملیات عمرانی طرح جامع گلزار شهدای قزوین آغاز می‌شود

تکریم مدیرکل بنیاد کرمانشاه از ایثارگران شهرستان جوانرود

یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان «خرسندیان» را تسلیت گفت