ایران پرسمان

آخرين مطالب

سردار سلامی: مردم ایران دشمنان را افسرده کردند سیاست روز

  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - ایسنا / قم فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مردم با غیرت ایران سیلی محکمی به دشمنان زدند و آن‌ها افسرده و شکست خورده، ناپدید شدند.
سردار حسین سلامی صبح امروز در گردهمایی حوزه و تحولات اخیر منطقه که در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفاء قم برگزار شد، عنوان کرد: خورشید انقلاب اسلامی از شهر قم و از حوزه علمیه طلوع کرد و قم، مشرق انقلاب اسلامی ایران است.
وی افزود: هرجامعه و هر قومی بر اساس آن‌چه در ذهن و قلبش می‌گذرد، عمل می‌کند و بنابراین، کسانی که مشعل‌دار روشنی اذهان هستند و جوامع را از ظلمات به نور هدایت می‌کنند، سازندگان اصلی جامعه هستند.
فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: انقلاب اسلامی از جهتی مبارزه با جهل مدرن در جهان بود، جهل مدرن کنونی اینگونه است که از آزادی حرف می‌زنند ولی به دنبال بهره‌کشی و برده‌داری هستند، از عدم استفاده از سلاح کشتار جمعی حرف می‌زنند ولی بمب‌های اتمی آن‌ها در ثانیه‌ای هیروشیما را با خاک یکسان می‌کند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران وقتی طلوع کرد، با جهالت مدرن مواجه شد و باطل‌های جهان متحد شدند تا علیه اسلام عمل کنند، تنها راه سعادت ملت‌ها، تشکیل حاکمیت و قدرت است و بدون تشکیل حاکمیت، پیاده‌سازی هیچ نظام فکری ممکن نیست و امام خمینی به این حقیقت معنا بخشید و اسلام بعد از هزار و اندی سال به حکومت رسید.
سلامی تصریح کرد: همه عالم در برابر انقلاب اسلامی صف کشیدند و باهم متحد شدند تا آن را از بین ببرند و حفظ این انقلاب و گسترش آن کار بسیار دشواری بود که با یاری خداوند ممکن شد.
وی اضافه کرد: جغرافیای کنونی جهان اسلام به‌گونه‌ای است که بدون در نظر گرفتن آن، نمی‌توان جهانی شد و به همین دلیل است که حدود چهل سال، تمام جنگ‌های جهان در این منطقه رخ داده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با قدرت اندک، قدرت‌های بزرگ را عقب راند و بدون هیچ متحدی توانست سلطه استکبار را از قلب سرزمین‌های اسلامی از بین ببرد، فرمول شکست دادن قدرت‌ها، وسیع کردن جبهه‌ها و گسترش میدان نبرد است و این تنها با یاری خداوند ممکن بود.
وی خاطرنشان کرد: تا اندیشه‌ای به مدل و الگوی مجسم تبدیل نشود، قابلیت تکثیر ندارد و باید نظام اسلامی به مدلی کارآمد، موفق و قدرتمند تبدیل شود تا هم خود را تثبیت کند و هم در کشورهای دیگر تکثیر پیدا کند، این تکثیر، حضور فیزیکی نیست بلکه انتشار و صدور پیام‌های انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر و مقبولیت در قلب‌ها است.
سلامی تاکید کرد: برای شکست دادن قدرتهای بزرگ باید دارای برنامهریزی و قدرت باشیم، در میدان سکون، برحسب شاخص‌های ظاهری قدرت، آن‌ها موفق هستند ولی در میدان حرکت، جمهوری اسلامی قدرتمندتر است، زیرا در میدان سکون، اجسام اندازه‌گیری می‌شوند و در میدان حرکت، باورهایی مانند اراده و ایمان پیروز خواهد بود.
وی گفت: ما می‌دانیم که دشمنان چقدر سست هستند و این سستی را حس کرده‌ایم و آن را دیده‌ایم و این حقایق امروز جلوه می‌کند؛ رهبران مولد فلسفه در جامعه هستند و فلسفه‌ای که رهبران ما به میدان آوردند، کرامت و آزادی انسان‌ها، کمک به محرومان و عدالت و اخلاق است.
فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: حمایت جمهوری اسلامی ایران از مظلومان مانند حمایت از مردم یمن، فلسطین و سوریه بر اساس یک فلسفه است و این فلسفه قدرت‌ساز است؛ این فلسفه به یک منطق و عمل تبدیل شده است؛ در آن سوی عالم نیز رهبرانی با فلسفه‌های شیطانی وجود دارند که کرامت انسان‌ها را زیرپامی‌گذارد و تنها به دنبال منافع اقتصادی خود هستند و این فلسفه دشمن‌ساز است.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران توفیقات بزرگی داشته است، همزمانی که دشمن عقب رانده می‌شود، باید ایران نیز ساخته شود و اکنون می‌بینیم که در موضوع علم و موضوعات دیگر با وجود تحریم‌ها و محاصره‌ها، به قدرت باورنکردنی رسیده‌ایم.
سلامی عنوان کرد: دشمن ضربات سنگینی از جمهوری اسلامی ایران خورده است، از لحاظ تاکتیکی، گرفتن یک کشتی و سقوط یک هواپیما یک عملیات است ولی از لحاظ عقبه سیاسی، یک قدرت است، تمام استراتژی‌های دشمن شکست خورده است و راهبرد آن‌ها در تحریم شکست خورد و اکنون ما در آستانه اقتصاد بدون اتکا به نفت هستیم و این نیز برای ما یک دستاورد بزرگ بود.
وی اضافه کرد: اسرائیل که قصد داشت پهنه بزرگی از جغرافیای اسلامی را فتح کند، اکنون در یک باریکه کوچک با دیوارهای بلند بتنی حصر شده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: تصور دشمن این بود که اگر اتفاقی در کشور رخ بدهد، با فشار حداکثری، نظام یا تسلیم و یا براندازی می‌شود و شاهد بودیم به محض شلوغی‌ها، تئاتر جهانی آغاز شد و از ترامپ و پمپئو تا ماکرون به روی صحنه آمدند ولی در کمتر از 48ساعت مردم با غیرت ایران سیلی محکمی به آن‌ها زدند و دشمنان افسرده و شکست خورده، ناپدید شدند.
وی خاطرنشان کرد: مردم ایران با حضور غیرتمندانه و عزتمندانه در میدان، استکبار ستیزی و بصیرت خود را نشان دادند و دشمن بار دیگر شکست از جمهوری اسلامی ایران را تجربه کرد.

لینک کوتاه:
https://www.iranporseman.ir/Fa/News/74752/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تقویم تاریخ/ بیانیه سازمان ملل علیه سلاح‏های شیمیایی عراق بر ضد ایران

داستانک/ راه نجات

آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا

آیا ماه به زمین نزدیک است؟

ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار

تشخیص نارسایی قلبی توسط هوش مصنوعی با اسکن پا

فرود زیبای مجدد فالکون 9

راه‌حل گران‌قیمت ناسا برای گردگیری در ماه

چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟

عشق زندگی می بخشد

یک جهان راز درآمیخته داری به نگاه

اکنون کجاست؟ کسی که فراموشش کردم

داستان دلنشین لیلی و‌ مجنون

با آنکه دلم از غم هجرت خون است

نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات وعده صادق

وعده خودرو و وام به نمایندگان در عوض رأی دادن به ریاست قالیباف صحت دارد؟

توصیه محسن رضایی به دولتمردان غربی: دست از حماقت بردارید

رئیسی: نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است

اظهارات سخنگوی وزارت خارجه پاکستان درباره سفر رئیس جمهور ایران

دست ردِ پاکستان به سینه آمریکا در ارتباط با ایران

سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست

اظهارات جدید معاون پارلمانی رئیسی: تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود

کاخ معروف خاطرات هاشمی رفسنجانی!

درخواست وزیر خارجه آمریکا از چین در رابطه با ایران و کره شمالی

صدور حکم بمب گذار میدان تقسیم استانبول

طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گورهای دسته‌جمعی

انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا

کودک فلسطینی: آرزو داشتم بازیکن فوتبال شوم اما اشغالگران صهیونیست پاهایم را از من گرفتند

بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم

کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی در حمایت از غزه است؟

پولیتیکو: اتحادیه اروپا تحریم گاز طبیعی مایع روسیه را بررسی می‌کند

طالبان سه کشور همسایه افغانستان را به حمایت از داعش متهم کرد

فریادهای اعتراض دانشجویان دانشگاه کلمبیا علیه رئیس کنگره آمریکا

ترکیه روابط تجاری خود را با اسرائیل قطع کرد

آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟

هاآرتس مطرح کرد: اسرائیل در تله‌ای استراتژیک

تسلیحات، واجب تر از نان شب

صدام و هیتلر؛ از میل به ویرانگری تا قهرمان پرستی

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

سیگنال مثبت به بورس تهران

علت گرانی شدید قیمت پیاز

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

حمایت جالب فعالین رسانه‌ای دنیا از اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا

نماهنگ «فلسطین تنها نیست» با نوای مهدی سلحشور

اگر کسی به یاد گناهان گذشته اش افتاد بداند ذات اقدس الهی به یادش انداخته

تفال/ سالها دل طلب جام جم از ما می‌کرد

دریاچه ای زیبا در نیوزلند

اسب آبی نر پس از هفت سال ماده از آب درآمد!

حکمت/ گناهِ ثروتمندی

محافظت دانشجویان هاروارد از دانشجویان مسلمان هنگام خواندن نماز