ایران پرسمان
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ؛ خط تولید جدید طرح اشتغال روستایی شرکت تعاونی آریا چوب سبلان افتتاح شد
پنجشنبه 17 بهمن 1398 - 16:00:04
وزارت رفاه
ایران پرسمان - خط تولید جدید طرح اشتغال روستایی شرکت تعاونی آریا چوب سبلان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ناحیه صنعتی نوجه ده نمین افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ همزمان با دهه مبارک فجر؛ فاز جدید خط تولید شرکت تعاونی آریا چوب ساوالان با اعطای تسهیلات 60 میلیاردی ریال از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری توسط معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.
غلامرضا پناه در آئین افتتاح این خط تولید گفت: در سال رونق تولید همت این واحد تولیدی در راستای افزایش خطوط تولید جدید ستودنی است.
وی افزود: جهاد امروز جهاد اقتصادی است و افتتاح ماحصل این جهادگران در دهه فجر و در شرایط سخت تحریم شیرین‌تر است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: سرمایه گذاری در کشور محقق نمی‌شود تازمانی که سیستم مدیریت دولتی و بخش خصوصی در یک راستا قرار گیرند.
پناه خاطرنشان کرد: بار افزایش خطوط این شرکت تعاونی در سال‌های آینده جهت اشتغال‌زایی بیشتر و مولد بر عهده بانک توسعه تعاون به عنوان بانک تخصصی این بخش خواهد بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: جدیت استاندار اردبیل در راستای توسعه تولید و سرمایه گذاری در این استان مشهود است.
وی تصریح کرد: کارگران این واحد خود را باید بخشی از سیستم مدریتی این کارخانه بدانند تا تولید و گسترش این کارخانه در راستای صلابت نیروی کار بچرخد.
پناه یادآور شد: کارگر و کارفرما دو بال تولید در عرصه تولید است که در کنار هم برای هدف مشترک پرواز می‌کنند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/101015/با-حضور-معاون-توسعه-مدیریت-و-منابع-وزیر-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-؛-خط-تولید-جدید-طرح-اشتغال-روستایی-شرکت-تعاونی-آریا-چوب-سبلان-افتتاح-شد
بستن   چاپ