ایران پرسمان
امضای تفاهم نامه توسعه کارآفرینی و تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با آموزش و پرورش
يکشنبه 20 بهمن 1398 - 12:58:34
وزارت رفاه
ایران پرسمان - در راستای اجرای برنامه‌های کمیته کارگری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تفاهم نامه توسعه کارآفرینی و تعاون با اداره کل آموزش و پرورش کردستان امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، در آیین امضای تفاهم نامه دو جانبه که در هنرستان شهید نمکی سنندج برگزار شد برهان صلواتی انعقاد این تفاهم نامه را در راستای اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در زمینه توسعه کارآفرینی و تعاون برشمرد و گفت: استفاده بهینه از ظرفیت های آموزشی و ارتقای سطح نوآوری و خلاقیت دانش‌آموزان با رویکرد توسعه کار گروهی، کارآفرینی و تعاون با تاکید بر مراکز پرورش استعدادهای درخشان و هنرستانها در این تفاهمنامه مد نظر قرار گرفته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، ترویج فرهنگ تعاون و کارآفرینی و حمایت از ایده های برتر دانش‌آموزان را از اهداف تفاهم نامه مشترک خود با اداره کل آموزش و پرورش ذکر کرد و افزود: توسعه کارهای نوپا، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست های تخصصی با مشارکت دانش آموزان و راه اندازی مرکز آموزش تعاون با محوریت ارتباط صنعت با مدارس از جمله دیگر اهداف مدنظر در تفاهمنامه مشترک است.
به گفته صلواتی این تفاهم نامه به مدت سه سال معتبر خواهد بود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/102786/امضای-تفاهم-نامه-توسعه-کارآفرینی-و-تعاون-اداره-کل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-کردستان-با-آموزش-و-پرورش
بستن   چاپ