ایران پرسمان
مدیرکل تعاون، کار رفاه اجتماعی زنجان: حضور بسیج در واحدهای تولیدی باعث برکت و پیشرفت می شود
چهارشنبه 23 بهمن 1398 - 13:16:02
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون، کار رفاه اجتماعی استان زنجان گفت:حضور بسیج در واحدهای تولیدی و کارخانجات باعث برکت و پیشرفت می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان محمد رضا یوسفی در دیدار با جانشین بسیج کارگری کشور ضمن تقدیر از فعالیت‌های سازمان بسیج کارگری استان زنجان بیان کرد: بسیجیان با درست کار کردن و روحیه بسیجی، باعث تولید محصولات با کیفیت هستند و در شرکت‌ها، علاوه بر بالا بردن بینش کارگران، باعث بالا بردن روحیه معنوی آنها نیز می‌شود.
وی افزود: مجموعه پر برکت بسیج کارگری که دفاتر و پایگاه‌هایش مرجع و ملجأ نیروهای متعهد و پر کار کارخانجات و مراکز صنعتی است با برخورداری از ظرفیت عظیم بسیجیان می‌تواند ضمن ارتقاء قابلیت‌های کارگران به عنوان حلقه واسط میان این قشر و مدیران صنعت، بهره‌وری را به اوج رسانده و تولید ملی را اعتلا بخشد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: بسیج فقط یک نهاد نظامی و متعلق به جنگ نیست، بلکه بسیج یک تفکر است و در همه حوزه ها و بخش های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی فعالیت داشته و همواره نقش مثبت و تعیین کننده ای داشته است.
در ادامه جانشین بسیج کارگری با بیان این که در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس بسیج کارگری نقش مهمی را ایفا کرده است، گفت: اکنون نیز در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری دربحث اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی مشغول به فعالیت هستند.
سبحان علی نژاد خاطرنشان کرد: سازمان بسیج کارگری به عنوان عضو شورای تامین کار و اشتغال مشکلات و معضلات برخی شرکت‌ها و کارخانجات را مورد پیگیری قرار داده و خوشبختانه مسئولان کشوری بازدید مختلفی از این مراکز داشتند و گامی در جهت رفع این مسائل برداشته شد.
وی افزود:همچنین در بحث حمایت از کالای ایرانی و افزایش با کیفیت تولید طرح شیفت ایثار به حوزه‌های مقاومت اعلام کردیم که استقبال خوبی صورت گرفت. طرح شیفت ایثار کارگران قشر زحمتکش علاوه بر کار موظفی خود برای اینکه تولید و اشتغال خوب داشته باشیم و کیفیت کالا را افزایش دهیم خارج از زمان بدون آنکه ریالی دریافت کنند مشغول فعالیت شدند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/103840/مدیرکل-تعاون،-کار-رفاه-اجتماعی-زنجان--حضور-بسیج-در-واحدهای-تولیدی-باعث-برکت-و-پیشرفت-می-شود
بستن   چاپ