ایران پرسمان
مسابقات قهرمانی کاراته کارگران کشور در اردبیل با قهرمانی کرمان به کار خود خاتمه داد
چهارشنبه 23 بهمن 1398 - 13:16:02
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: مسابقات قهرمانی کاراته کارگران کشور در اردبیل با شرکت 80 کارگر در قالب 8 تیم با قهرمانی کرمان و مقام سومی اردبیل به کار خود خاتمه داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، قاسم رحیمی در آیین اختتامیه مسابقات قهرمانی کارگران کشور گفت: این دوره یکی از زیباترین مسابقات بود که بدون کوچکترین مشکلی به پایان رسید.
وی با اشاره به برگزاری دومین دوره متوالی مسابقات قهرمان کارته سبک های آزاد در اردبیل گفت: در طی سال های اخیر یکی از اهداف این اداره کل توسعه ورزش کارگری با اعزام کارگران به مسابقات ورزشی، میزبانی مسابقات ملی و فراهم کردن امکانات برای جامعه ورزش کارگری است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل یادآور شد: کسب مدال های رنگارنگ و ارتقای جایگاه ورزش کارگری استان اردبیل ناشی از وجود نگرش مثبت به این حوزه است.
وی با بیان این که این دوره از مسابقات بزرگداشت نام سردار سلیمانی گفت: پس از دو روز رقابت سخت ورزش کارگران کارگر، استان کرمان به جایگاه نخست دست یافت و استان های خوزستان و فارس در رده های بعدی ایستادند.
رئیس انجمن کاراته ورزش کارگری کشور به مطلوبیت برگزاری مسابقات کاراته سبک آزاد کارگران کشور به میزبانی اردبیل اشاره کرد و گفت: در این مسابقات ورزشکاران 8 استان کشور با حضور 80 ورزشکار کارگر شرکت داشتند.
وی گفت: در سال های اخیر استان اردبیل با میزبانی مسابقات ورزشی کاراته گامی مهم در راستای توسعه این ورزش در بین جامعه کار و تلاش برداشته است.
صحرانورد تصریح کرد: قطعا در سال‌های آینده با همکاری سایر استان های این مسابقات به صورت منسجم تر برگزار خواهد شد.
مسابقات قهرمانی کاراته کارگران کشور به میزبانی اردبیل با قهرمانی کرمان به کار خود خاتمه داد.


`ایران


`ایران



http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/103841/مسابقات-قهرمانی-کاراته-کارگران-کشور-در-اردبیل-با-قهرمانی-کرمان-به-کار-خود-خاتمه-داد
بستن   چاپ