ایران پرسمان
علیپور خبر داد
جمع آوری حدود 43 تن زباله خشک و‌تر در پایان راهپیمایی باشکوه 22 بهمن
چهارشنبه 23 بهمن 1398 - 14:49:48
ایران پرسمان - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از جمع آوری حدود 43 تن زباله با پایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

صدرالدین علیپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی شهر، با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن و اقدامات شهرداری تهران در راستای آماده سازی شهر و ارائه خدمات به شهروندان اظهار کرد: در این خصوص، یکی از اقدامات مدیریت شهری پایتخت نظافت و رفت و روب مسیر پیش، حین و پس از راهپیمایی است. در این راستا، به دستور شهردار تهران و معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، طرح ویژه جمع آوری و حمل و نقل پسماند‌های خشک در مسیر‌های راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در دستور کار سازمان مدیریت پسماند تهران قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به اینکه همزمان با برگزاری مراسم راهپیمایی، هزار و 650 کیلوگرم کیسه مخصوص جمع آوری زباله در میان شرکت کنندگان توزیع شد، اضافه کرد: همچنین هزار و 186 نیروی خدمات شهری و 535 نیروی کارگری برای رفت و روب و جمع آوری پسماند در مسیر‌های اعلام شده مستقر شدند.
به گفته وی؛ مناطق 2، 5، 6، 7، 9، 10، 11 و 12 به واسطه قرار داشتن در مسیر‌های راهپیمایی حداکثر تجهیزات، امکانات و ماشین آلات را برای عملیات رفت و روب مورد استفاده قرار دادند.
علیپور با بیان اینکه نیرو‌های خدمات شهری روز سه شنبه از ساعت 5 صبح در محل اسکان‌های از پیش تعیین شده مستقر شدند، تصریح کرد: پاکبانان ساعت 8 صبح فعالیت خود را به منظور نظافت حین برگزاری مراسم آغاز کردند و با پایان مراسم بلافاصله نسبت به رفت و روب مسیر‌ها اقدام کردند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تاکید بر اینکه با همکاری و مشارکت مسئولانه شهروندان در کاهش تولید و جمع آوری پسماند، اقدامات مربوط به نظافت در ساعت 15 و زودتر از زمان پیش‌بینی شده به پایان رسید، گفت: روز گذشته حدود 23 تن پسماند خشک و 20 تن زباله‌تر و در مجموع حدود 43 تن زباله از سطح شهر جمع آوری شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/103875/جمع-آوری-حدود-43-تن-زباله-خشک-و‌تر-در-پایان-راهپیمایی-باشکوه-22-بهمن
بستن   چاپ