ایران پرسمان
انصراف یک کاندیدای دیگر از حضور در انتخابات
جمعه 25 بهمن 1398 - 13:47:12
ایران پرسمان - انصراف یک کاندیدای دیگر از حضور در انتخابات
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6066678
k ٢.٥
٠
فارس / کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس،‌با انتشار پیامی از گردونه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.
الهه راستگو کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس،‌با انتشار پیامی از گردونه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.
متن پیام به شرح ذیل است:
انتخابات همواره عرصه‌ای برای نشان دادن اقتدار ملت و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و مردم با حضور پرشور خود در انتخابات نشان می دهند که همچنان پایبند به ارزش های والای نظام هستند.
همواره تلاش کرده‌ام در مسئولیت‌هایی که مردم در انتخابات برعهده بنده گذاشته اند چه در مجلس شورای اسلامی در دوره پنجم و چه در شورای شهر تهران در دوره چهارم صدای مردم مستضعف جامعه باشم و با عنایت پروردگار در این مسیر قدم بردارم.
علی‌رغم میل باطنی و با توجه به درخواست و محبت‌های سخاوتمندانه جمعی از مردم، فعالان سیاسی و اجتماعی و همچنین برخی از چهره‌های برجسته ملی، به عنوان نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس ثبت نام کردم.
اما امروز علی رغم تایید صلاحیتم از سوی شورای محترم نگهبان ضمن تشکر از همراهان و دلسوزان نظام، در راستای اتحاد و انسجام نیروهای انقلابی از حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف می‌دهم.
قطعا با حضور پرشکوه مردم در پای صندوق‌های رای، نیروهای مومن، جوان، انقلابی و جهادی برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب می شوند تا در آینده شاهد کاهش مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم کشور عزیزمان باشیم.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/104428/انصراف-یک-کاندیدای-دیگر-از-حضور-در-انتخابات
بستن   چاپ