ایران پرسمان
اصلاح‌طلبان برای انتخابات یک لیست دیگر هم می‌هند
جمعه 25 بهمن 1398 - 16:49:07
ایران پرسمان - اصلاح‌طلبان برای انتخابات یک لیست دیگر هم می‌هند
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6067290
٥٢٩
١
فارس / قائم مقام حزب همبستگی از ارائه لیست انتخاباتی از سوی حزب متبوع خود برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
محمد سالاری قائم مقام حزب همبستگی ایران اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس، درباره آخرین تاکتیک انتخاباتی حزب متبوع خود اظهار داشت: با توجه به رد صلاحیت گسترده و محدودیت های ایجاد شده برای اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین تصمیم شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان مبنی بر عدم ارائه لیست انتخاباتی در تهران و واگذاری این امر به احزاب ، حزب همبستگی ایران اسلامی اقدام به برگزاری جلسه دفتر سیاسی و شورای مرکزی کرد که نتیجه این نشست، حمایت از نامزدهای اصلاح طلب تایید صلاحیت شده در قالب یک فهرست نهایی بود.
محمد سالاری با اشاره به اینکه لیست مورد حمایت حزب همبستگی که حداکثر تا فردا منتشر خواهد شد لزوما کامل و سی نفره نخواهد بود، افزود: تصمیم حزب بر این است که کاندیداهایی با هویت واقعا اصلاح طلبی که علاوه بر کلان نگری و دفاع از حقوق مردم در قانونگذاری و نظارت، ظرفیت و توان دفاع از اهداف جریان اصلاحات را برای نیل به پیشرفت و توسعه کشور داشته باشند در لیست حزب همبستگی قرار بگیرند.
عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در پایان گفت: ارائه لیست جداگانه از سوی حزب همبستگی نشانه تشتت و تفرق میان احزاب اصلاح طلب نیست چرا که قطعا فهرست مورد نظر، دارای اشتراکات فراوان و همپوشانی قابل قبولی با لیست‌های دیگر احزاب همسو خواهد بود.
وی اظهار داشت: پاکدستی، تخصص، قانونمداری، شجاعت، پایبندی به اصول اخلاقی و مردم محوری از شاخصه های مهمی است که برای قرار گرفتن کاندیداهای اصلاح طلب در فهرست مورد حمایت حزب همبستگی ایران اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/104473/اصلاح‌طلبان-برای-انتخابات-یک-لیست-دیگر-هم-می‌هند
بستن   چاپ