ایران پرسمان
دردسر گزارش کاخ سفید درباره ترور سردار سلیمانی برای ترامپ
جمعه 25 بهمن 1398 - 21:12:51
ایران پرسمان - دردسر گزارش کاخ سفید درباره ترور سردار سلیمانی برای ترامپ
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6068000
k ٤.٤
٠
ایلنا / یک مقام ارشد مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به گزارش کاخ سفید درباره ترور فرمانده سابق سپاه قدس ایران، آن را با مواضع رئیس‌جمهوری آمریکا در تناقض خواند.
به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری مجلس نمایندگان آمریکا، «الیوت انگل» رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که گزارش رسمی کاخ سفید با ادعای نادرست «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اینکه حمله به سردار سلیمانی برای جلوگیری از یک «تهدید فوری» انجام شد، در تضاد است.
در این بیانیه آمده است که دولت، گزارشی قانونی که در آن دلایل قانونی و سیاستی برای حمله منجر به قتل سردار قاسم سلیمانی تشریح شده‌اند را به کنگره ارسال کرده است. این گزارش رسمی، به طور مستقیم با اظهارات نادرست رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه این ترور برای جلوگیری از یک حمله قریب‌الوقوع به پرسنل و سفارتخانه‌های آمریکا صورت گرفته است، در تضاد قرار دارد.
انگل تصریح کرد که در گزارش رسمی کاخ سفید هیچ اشاره‌ای به «تهدید قریب‌الوقوع» نشده و «این مساله به طور ساده و صریح نشان می‌دهد که توجیه ارائه‌شده از سوی رئیس‌جمهور به مردم آمریکا نادرست بوده است».

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/104534/دردسر-گزارش-کاخ-سفید-درباره-ترور-سردار-سلیمانی-برای-ترامپ
بستن   چاپ