ایران پرسمان
کاندیداهای انتخاباتی تهران بر مدار قانونمندی
دوشنبه 28 بهمن 1398 - 14:25:38
ایران پرسمان - مهر / فرماندار تهران گفت: کمیته‌های امحاء تبلیغات غیرقانونی انتخابات در 20 منطقه شهر تهران مستقر شده اند و تا امروز گزارشی مبنی بر تخلف تبلیغاتی کاندیداهای انتخاباتی گزارش نشده است.
عیسی فرهادی صبح دوشنبه در بیست و پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران مشترک با حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر که با حضور شکراله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران در شهرستان ری برگزار شد اظهار داشت: در حوزه انتخابیه تهران با 3810 شعبه اخذ رأی انتخابات برگزار خواهد شد.
فرهادی گفت: در شهر تهران 3477 داوطلب برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که از این تعداد 1413 نفر تأیید، 159 نفر انصراف و مابقی رد صلاحیت شدند.
وی بیان داشت: همچنین 123 نفر درخواست انتقال حوزه انتخابیه از تهران به سایر شهرستان‌ها را داشتند که با درخواست 82 نفر موافقت شد و 58 نفر درخواست انتقال حوزه انتخابیه از سایر شهرستان‌ها به تهران را داشتند که با درخواست 3 نفر موافقت شد.
فرماندار تهران عنوان داشت: در شهر تهران 49812 نفر در شعب اخذ رأی امور انتخابات را اجرا خواهند کرد و 14 هزار نفر تأمین امنیت انتخابات را بر عهده دارند و 22 هزار نفر ناظر بر روند اجرای انتخابات هستند و جمعاً با عوامل اجرایی و پشتیبانی حدود 90 هزار نفر انتخابات دوم اسفند را برگزار خواهند کرد.
فرهادی افزود: کمیته‌های امحاء تبلیغات غیرقانونی انتخابات در 20 منطقه شهر تهران مستقر شده اند و تا امروز گزارشی مبنی بر تخلف تبلیغاتی کاندیدهای انتخاباتی گزارش نشده است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/105572/کاندیداهای-انتخاباتی-تهران-بر-مدار-قانونمندی
بستن   چاپ