ایران پرسمان
یک کتاب خوب/ چه طور باید عادت های بد را رها کرد؟
دوشنبه 28 بهمن 1398 - 20:48:06
ایران پرسمان - آخرین خبر / «خرده‌عادت‌ها» راهی آسان و اثبات شده به شما برای ترک عادات بد پیشنهاد می‌دهد. بااین‌که برای ایجاد عادت‌های بهتر، بیش از یک راه وجود دارد، این کتاب بهترین راهی را توصیف می‌کند که می‌شناسیم؛ رویکردی که صرف‌نظر از نقطهٔ شروع و چیزی که می‌خواهید تغییرش بدهید، مؤثر خواهد بود.
استراتژی‌هایی که کلییر ارائه می‌کند، برای هرکسی که به‌دنبال سیستم گام‌به‌گام برای پیشرفت می‌گردد، مفید است؛ خواه اهداف او حول‌وحوش سلامتی، پول، بهره‌وری، روابط یا همهٔ این موارد باشد یا خیر. تا زمانی که بحث بر سر رفتار انسانی است، این کتاب می‌تواند راهنما باشد.
با خواندن این اثر شما نکات زیادی را درباره ترک عادات بد می‌آموزید. این که هر روز یک‌درصد بهتر شوید،از خطاهایی که بیشتر مردم هنگام تغییر عادت‌ها مرتکب می‌شوند پرهیز کنید، هویتی قوی‌تر پیدا کنید و خودتان را بیشتر باور داشته‌ باشید حتی وقتی پرمشغله هستید برای ایجاد عادات خوب وقت پیدا کنید،اگر از برنامه‌تان جامانده‌اید دوباره آن را پی بگیرد و مهم‌تر از همه این که چگونه این ایده‌ها را در زندگی واقعی عملی کنید..
این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه سیستمی ایجاد کنید که با استفاده از آن هر روز یک درصد بهتر شوید. عادت‌های بدتان را رها کنید و بچسبید به عادت‌های خوب از خطاهایی که بیش‌تر مردم هنگام تغییر عادت‌ها مرتکب می‌شوند، پرهیز کنید بر بی‌انگیزگی و بی‌ارادگی غلبه کنید. هویتی قوی‌تر پیدا کنید و خودتان را بیش‌تر باور داشته باشید حتی وقتی که مشغله‌ی زیادی دارید، زمانی برای ایجاد عادت‌های جدید پیدا کنید. پیرامون خود را طوری طراحی کنید که راحت‌تر به موفقیت برسید. تغییرات کوچک و ساده‌ای ایجاد کنید که منجر به نتایجی بزرگ می‌شوند. اگر از برنامه‌تان جا ماندید، مجدداً آن را پی بگیرید. و مهم‌تر از همه: چگونه این ایده‌ها را در زندگی واقعی عملی کنید.
خرده عادت ها
راهی آسان و اثبات‎شده برای ایجاد عادت‌های خوب و ازبین‌بردن عادت‌های بد
جیمز کلییر
ترجمه‎ی زهرا صادقی
نشر میلکان

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/105761/یک-کتاب-خوب--چه-طور-باید-عادت-های-بد-را-رها-کرد؟
بستن   چاپ