ایران پرسمان
نظر خرازی در مورد این‌که اگر شورای نگهبان دست اصلاح طلبان بود
سه شنبه 29 بهمن 1398 - 12:04:41
ایران پرسمان - فارس / دبیرکل حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه اگر جایگاه‌ها را هم عوض کنید نقد وجود خواهد داشت، گفت: اگر شورای نگهبان را به اصلاح‌طلب‌ها هم بدهید و بخواهند سازوکاری تعریف کنند، با قوانینی که بر شورای نگهبان حاکم است بهتر از این نمی‌توانند عمل کنند.
سید صادق خرازی تحلیلگر مسائل سیاسی با حضور در 223 قسمت از برنامه تلویزیونی «بدون توقف» که 28 بهمن‌ماه برگزار شد، اظهار داشت: در انتخابات سال 84 که برگزاری انتخابات به جز شورای نگهبان در دست دولت اصلاحات بود، یکی از بزرگان کشور مدعی تقلب در انتخابات شد، رهبری نگران شدند رئیس‌جمهور وقت را خواستند و گفتند شما بررسی کنید، رئیس‌جمهور گفت من بررسی کردم هیچ گونه تخلفی شکل نگرفته است. من می‌خواهم این را عرض کنم که ما برای آینده باید یک سازوکار جدی پیش‌بینی کنیم فرقی نمی‌کند راست یا چپ، برای اینکه امیدها را مستحکم‌تر کنیم، مشارکت‌ها را جدی‌تر کنیم بین این انسجام و شمول نقاط ضعف را پیدا و در آینده آن را حل کنیم که به نظر من شورای نگهبان هم آمادگی این کار را دارد.
وی ادامه داد: بسیاری بودند که با پیام و ادبیات خودشان دغدغه‌های‌شان را مطرح کردند آن ادبیات و این حرف‌ها هیچ کدام در تعارض مصالح و منافع ملی نیست. بنده هم به عملکرد نمایندگان مجلس در این دوره نقد دارم، رئیس دولت اصلاحات هم نقد دارد، افراد بسیاری هم نقد دارند، ما آب گرمی از این برادران و خواهرانی که به مجلس رفتند ندیدیم. اگر جایگاه‌ها را هم عوض کنید همین نقد خواهد بود، شورای نگهبان را به اصلاح‌طلب‌ها هم بدهید بخواهند سازوکاری تعریف کنند با قوانینی که بر شورای نگهبان حاکم است بهتر از این نمی‌توانند عمل کنند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/105950/نظر-خرازی-در-مورد-این‌که-اگر-شورای-نگهبان-دست-اصلاح-طلبان-بود
بستن   چاپ