ایران پرسمان
کرباسچی: شانس اصلاح طلبان برای پیروزی در انتخابات مجلس بیشتر است
چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 17:58:41
ایران پرسمان - باشگاه خبرنگاران / دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر مردم پای صندوق‌های رای حاضر شوند؛ شانس اصلاح طلبان برای پیروزی بیشتر است.
غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، با اشاره به لیست کارگزاران سازندگی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: افراد حاضر در لیست توسط کمیته انتخابات و کمیته سیاسی بررسی شده اند و رای آوردند.
کرباسچی افزود: نظر کارگزاران سازندگی با توجه به گزارش عملکرد فراکسیون امید بوده و سعی شده تا از 13 نفر نماینده لیست امید بیشترین تعداد حاضر باشند، اما گزارشی که در کمیته سیاسی مطرح شده گزارش کاملی بوده است.
او با توجه به اظهار نظر فائزه هاشمی در مورد لیست حزب کارگزاران و نبودن وکیلی در این لیست ادامه داد: من خودم از کسانی بودم که موافق حضور کواکبیان و وکیلی بودم، اما نتیجه رای گیری کمیته انتخابات چنین چیزی نبود.
کرباسچی تشریح کرد: خانم هاشمی در جلسه کمیته انتخابات نبودند، اما در شورای مرکزی به صورت کلی نظرات بیان شده، اما از اینکه چرا وکیلی در لیست نیست‌ صحبتی نشده است.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در پایان گفت: اگر مشارکت بالا باشد و مردم در پای صندوق های رای حاضر شوند؛ شانس اصلاح طلبان برای پیروزی بیشتر است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/106943/کرباسچی--شانس-اصلاح-طلبان-برای-پیروزی-در-انتخابات-مجلس-بیشتر-است
بستن   چاپ