ایران پرسمان
سفر کشتی‌های مسافرتی به بنادر ژاپن لغو شد
شنبه 3 اسفند 1398 - 10:04:06
ایران پرسمان - ایرنا / خبرگزاری کیودو روز شنبه گزارش کرد که دهها کشتی مسافرتی برنامه های سفر به بنادر مختلف ژاپن را به علت شیوع کرونا لغو کرده اند.
این رسانه ژاپنی می نویسد : بررسی های انجام شده نشان می دهد که از شروع ماه جاری میلادی تاکنون دستکم 200 کشتی تفریحی برنامه سفر به ژاپن را لغو کرده اند.
گزارش می افزاید که بر اساس محاسبات صورت گرفته طبق پرداخت های مسافری ، خسارات ناشی از لغو برنامه سفر هر کشتی تفریحی بین 270 هزار و تا 360 هزار دلار است.
قرار بود این کشتی ها دستکم در 10 بندر ژاپن پهلو بگیرند که به دلیل شیوع کرونا برنامه لغو شده است و بیشترین آسیب ها متوجه بندر اوزاکا ژاپن است که 37 کشتی تفریحی سفرشان را لغو کرده اند.
سفر کشتی های مسافرتی به بنادر مختلف در سطح ژاپن برای سه ماهه نخست سال جاری میلادی برنامه ریزی شده بود.
لغو این سفرها بخصوص بعد از آن صورت می گیرد که بیش از 600 نفر از مسافران کشتی تفریحی دایانا پرینسس در بندر یوکوهاما ژاپن به رغم تدابیر قرنطینه به کرونا آلوده شدند.
در ژاپن تاکنون 727 نفر به این ویروس مبتلا شده و 3 نفر هم جان باخته اند و احتمال می رود شمار بیشتری از مسافران کشتی که هنوز با مشکل شیوع ویروس روبروست ، افزایش یابد.
برای نخستین بار دو بردار که کمتر از 10 سال دارند و دانش آموز مدرسه ابتدایی در هوکایدو هستند و یک کودک در منطقه سایتاما ژاپن به کرونا آلوده شده اند که هنوز منشا ابتلای آنها مشخص نیست.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/107717/سفر-کشتی‌های-مسافرتی-به-بنادر-ژاپن-لغو-شد
بستن   چاپ