ایران پرسمان
شهردار تهران در پای صندوق رای:
هیچ چیز مانند یک انتخابات پرشور کشور را بیمه نمی‌کند
شنبه 3 اسفند 1398 - 10:35:19
ایران پرسمان - شهردار تهران امروز صبح با حضور در مسجد النبی محله زنجان در انتخابات شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر شهردار تهران که به همراه مادر و پدر همسر خود در پای صندوق رای حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران گفت: وقتی ما رای می‌دهیم یعنی تا جای ممکن در سرنوشت خود دخالت می‌کنیم، شاید شرایط ایده آل نباشد با این حال در حدی که می‌توانیم تاثیر می‌گذاریم.
وی افزود: امروز جای خیلی‌ها در میان نامزد‌ها خالی است، امیدوارم در انتخابات بعدی شرایطی فراهم شود که آن‌ها هم بتوانند در انتخابات حاضر شوند.
حناچی گفت: رقابت در انتخابات هر چه بیشتر باشد انتخابات پرشورتر می‌شود و در این شرایط که کشور ما در معرض تهدید قرار دارد هیچ چیزی مثل یک انتخابات پرشور همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند کشور را بیمه نمی‌کند.
شهردار تهران در ادامه در پاسخ به سوالی درباره تمهیدات شهرداری برای ضدعفونی کردن فضا‌های عمومی شهر در برابر ویروس کرونا گفت: هدف این است که در نقاط پر جمعیت و پرتردد اقدامات ضد عفونی کننده انجام شود؛ اماکنی مانند مترو‌ها و ناوگان حمل و نقل شهری در این راستا هر شب ضدعفونی می‌شوند و تابلو‌های شهرداری هم برای آموزش شهروندان برای مقابله با این ویروس در اختیار مسئولان ذیربط قرار می‌گیرد.
حناچی تاکید کرد: به هرحال شهرداری تهران در این زمینه وظیفه اصلی ندارد، اما کمک کننده است. در مجموعه شهرداری شرکت شهر سالم مسئولیت یافته است که اقدامات موثر و پیشگیرانه ا انجام دهد که از جمله آن تهیه ماسک و توزیع آن با قیمت پایین در سطح شهر است.
شهردار تهران درباره درباره پاک کردن دیوار‌های شهر از از اقلام انتخاباتی گفت: در این زمینه از فردای انتخابات اقدامات شروع می‌شود؛ البته همکاران من در نقاطی که نباید اقلام تبلیغاتی نصب میشد اقدام به پاکسازی کردند که مورد انتقاد کاندیدا‌ها قرار گرفت، اما به هر حال آن‌ها نباید در این نقاط اقلام تبلیغاتی نصب می‌کردند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/107744/هیچ-چیز-مانند-یک-انتخابات-پرشور-کشور-را-بیمه-نمی‌کند
بستن   چاپ