ایران پرسمان
بازداشت ده‌ها تن در دیرالزور توسط نیروهای قسد با حمایت ائتلاف آمریکایی
دوشنبه 5 اسفند 1398 - 15:45:51
ایران پرسمان - ایسنا / نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) طی یورش به شهر "الشحیل" واقع در حومه دیرالزور در شرق سوریه با حمایت نیروهای ائتلاف بین‌المللی ضد داعش تحت امر آمریکا، ده‌ها تن را دستگیر کردند.
به نقل از العربی الجدید، منابع اعلام کردند که نیروهای سوریه دموکراتیک با حمایت ائتلاف بین‌المللی ضد داعش، شهر "الشحیل" را محاصره کردند و به منازل یورش بردند و چندین تن را دستگیر کردند.
منابع مذکور همچنین اعلام کردند که نیروهای سوریه دموکراتیک مانع آمد و شد در شهر "الشحیل" تا زمان پایان یورش و تفتیش خود شدند و این سومین یورش به این شهر از ابتدای ماه فوریه است.
این شهر در بخش شرقی رود فرات واقع شده است و به خاطر نزدیکی آن به میدان نفتی "العمر" و شهر "المیادین" که تحت کنترل نظام سوریه است، دارای موقعیت استراتژیک است.
نیروهای سوریه دموکراتیک در یازدهم ماه جاری میلادی با همکاری ائتلاف ضد داعش عملیات امنیتی به مرکز شهر "الشحیل" انجام دادند.
منابعی از نیروهای سوریه دموکراتیک مدعی شدند عملیات دستگیری که نیروهای قسد در این منطقه انجام دادند، در راستای کمپین نابودی بقایای گروه تروریستی داعش در شهر "الشحیل" به ویژه در محور بخش شرقی رود فرات انجام شده است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/108558/بازداشت-ده‌ها-تن-در-دیرالزور-توسط-نیروهای-قسد-با-حمایت-ائتلاف-آمریکایی
بستن   چاپ