ایران پرسمان
پیام روحانی اصولگرا به منتخبین ملت: رقابت تمام شد، بسم‌الله کار کنید
دوشنبه 5 اسفند 1398 - 18:51:03
ایران پرسمان - پارسینه / حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: انتخابات هر چه بود تمام شد و از امروز باید تلاش کرد تا مردمی که رای دادند، با برآورده شدن مطالبه‌های‌شان راضی شوند. پس باید به منتخبین ملت گفت، رقابت تمام شد بسم‌الله کار کنید تا بتوانید برای آینده کشور تاثیرگذار باشید و نامی نیک از خود به جای بگذارید.
این فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با پارسینه گفت: اینکه اصولگرایان چه نظری دارند یا اصلاح‌طلبان چه چیزی می‌گویند، دیگر برای افکار عمومی مهم نیست و کلا مردم دیگر کاری به بازی‌های سیاسی ندارند. برای آن‌ها چیزی غیر از این اهمیت ندارد که احساس کنند، مسئولین در هر جایگاهی که هستند، برای کم کردن مشکلات تلاش می‌کنند. در واقع اگر تلاش‌ها دیده شود، حتی اگر مشکلات به طور تمام و کمال هم حل نشود، باز مردم به نظام و دستگاه‌ها اعتماد خواهند کرد.
نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: کشور در 2 سالی که گذشت، به دلیل فشار‌های آمریکا و هم‌پیمامانش روز‌های بسیار سختی را به چشم دید و مردم بعضا در تامین مایحتاج ضروری خودشان هم ماندند. به همین دلیل مجلس یازدهمی‌ها باید خود را مقید به ادایِ دین به مردم بدانند و هر کاری را که برای به آرامش رساندن آن‌ها لازم است انجام بدهند تا بلکه هم مشکلات اقتصادی حل شود و هم حال و روز مردم خوب و نگرانی‌های‌شان کمتر شود.
حسین ابراهیمی در پایان صحبت‌هایش گفت: نظام بین‌الملل هر کاری برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی می‌کند و در این راه کوتاه نمی‌آید. اما آن‌ها خودشان هم به خوبی ما را می‌شناساند و می‌دانند، ایران بحران می‌بیند، اما نمی‌شکند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/108648/پیام-روحانی-اصولگرا-به-منتخبین-ملت--رقابت-تمام-شد،-بسم‌الله-کار-کنید
بستن   چاپ