ایران پرسمان
آیا این کتاب اسرار آیفون را فاش کرد
سه شنبه 6 اسفند 1398 - 13:03:36
ایران پرسمان - ایبنا / چند روزی است که کتابی به زبان آلمانی در سایت فروشگاه‌های آنلاین آمازون عرضه شده است که مسئولان شرکت اپل سعی در منع انتشار آن دارند. مسئولان شرکت تکنولوژی اپل سازنده گوشی‌های آیفون ادعا می‌کنند این کتاب اسرار شرکت آنها را برای عموم مردم فاش کرده است.
این کتاب با عنوان محرمانه‌های اپ‌استور را تام سادوفسکی مدیر اجرایی سابق شرکت اپل به زبان آلمانی نوشته است و هم اکنون در آمازون برای فروش عرضه شده است. گفته می‌شود این کتاب حاوی اسرار و اطلاعات طبقه‌بندی شرکت اپل است.
مسئولان شرکت اپل نامه‌ای برای ناشر آلمانی زبان این کتاب فرستاده و از آنها خواستند مانع انتشار این کتاب شوند. ناشر این کتاب در گفتگو با خبرگزاری رویترز از انتشار 4هزار نسخه کتاب خبر داده است. تا کنون این کتاب فروش خوبی در کشورهای آلمانی زبان داشته است.
مسئولان انتشارات آلمانی گفته‌اند به خاطر درخواست شرکت اپل فعلاً از چاپ نسخه‌های اضافی خودداری کردند. هنوز پاسخی از سوی انتشارات به مسئولان اپل نرسیده است. کتاب مذکور رتبه دوم لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون را به خود اختصاص داده است.
نویسنده در صفحات ابتدایی این کتاب به صورت مقدمه‌وار نوشته است: کمتر کسی می داند چگونه اپ‌استور (فروشگاه اپلیکیشن اپل) کار می کند. این کتاب مخاطبان را به پشت پرده این فروشگاه می‌برد.
سادوفسکی می‌نویسد که هیچ اسرار عجیبی در این کتاب وجود ندارد و ادعای مسئولان اپل در افشای رازهای آنها صحت ندارد. این اطلاعات بارها قبلاً منتشر شده است و هیچ چیز غیر عادی در این کتاب وجود ندارد. تنها نحوه کار سیستم فروشگاه اپل در این کتاب توضیح داده شده است.
گفته می‌شود شرکت اپل به خاطر انتشار این کتاب سادوفسکی را اخراج کرده است. سادوفسکی خودش می‌گوید قبل از اینکه کتاب را بنویسد از کارش استعفا کرده بود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/108834/آیا-این-کتاب-اسرار-آیفون-را-فاش-کرد
بستن   چاپ