ایران پرسمان
لاپید: بن‌گویر با یک توئیت یک‌کلمه‌ای اسرائیل را مضحکه دنیا کرد
جمعه 31 فروردين 1403 - 13:09:20
ایران پرسمان - فارس / رهبر اپوزیسیون در پارلمان رژیم اسرائیل بعد از توئیت وزیر امنیت داخلی این رژیم در توصیف حادثه اصفهان به او حمله کرد و خواستار برکناری او شد.
«یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون در پارلمان رژیم اسرائیل، صبح امروز (جمعه)، به توئیت تک‌کلمه‌ای «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم واکنش نشان داد و گفت که این یک کلمه، وجهه بین‌المللی اسرائیل را خدشه‌دار کرده است.
وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در پی انتشار خبر سرنگونی 3 ریزپرنده در اصفهان صبح امروز در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) با نوشتن یک کلمه در توصیف این اقدام گفت: «مسخره!»
رهبر اپوزیسیون در پارلمان اسرائیل به دنبال جنجال‌برانگیز شدن این کلمه و مورد تمسخر قرار گرفتن اسرائیل، در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: «تاکنون هیچ وزیری در شورای دفاع این‌گونه به امنیت اسرائیل، وجهه و جایگاه بین‌المللی آن آسیب نزده بود؛ آن هم با یک کلمه! بن گویر توانست اسرائیل را به سخره بگیرد.»
یائیر لاپید اضافه کرد: «هر نخست‌وزیر دیگری روی کار بود، او را از کابینه اخراج می‌کرد. حتی وزرایی که کنار او نشسته‌اند و مانند گوسفند سکوت کرده‌اند، مسئول هستند و بخشی از شکست غیرقابل بخشش در حوزه امنیت هستند.»

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/1112018/لاپید--بن‌گویر-با-یک-توئیت-یک‌کلمه‌ای-اسرائیل-را-مضحکه-دنیا-کرد
بستن   چاپ