ایران پرسمان
قدردانی مشاور رییس جمهور از مردم و فعالین اقتصادی مناطق آزاد کیش و اروند
چهارشنبه 21 اسفند 1398 - 18:31:30
ایران پرسمان - مشاور رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پیامی از مردم و فعالین اقتصادی مناطق آزاد کیش و اروند تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مرتضی بانک دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد در پیامی از مردم و فعالین اقتصادی مناطق آزاد کیش و اروند در راستای پویش بخشیدن اجاره‌بهای اصناف از سوی برخی مالکین تشکر و قدردانی کرد.
در این پیام آمده است:
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
مردم بزرگوار، بازاریان و کسبه محترم مناطق آزاد کیش و اروند
همت والای شما در یاری رساندن به هم‌نوع ستودنی است؛ دست مریزاد
میهمان ناخواسته ایران «کرونا» شرایط دشواری بر ما تحمیل کرد و رنجی بر مردم، اما مهربانی ایرانیان رنج را بر گنج مهربانی همدلی همکاری محبت و مهربانی و دستگیری از یکدیگر میسر کرده و قطعا پایان کرونا با برگ دیگری از خاطرات همراهی شما عزیزان در کمک به مردم را ورق خواهد زد.
برادران عزیزم
شما با تلاش مضاعف، همکاری و سخاوت و جوانمردی، واژه همبستگی مثال‌زدنی ایرانیان را در شرایط سخت باردیگر ثابت نمودید.
اینکه پر از سخاوت همراه شدید و در مقام موجر از حق خود گذشتید، قطع به یقیین برگرفته از ارتباطی خدایی است و اینکه پر از محبت همدل شدید و بار مسئولیت و نگرانی را از دوش مستاجرین خود برداشتید بدون شک نمایی از انسانیت محض است.
برادران بزرگوارم که نام‌تان محفوظ است و نیز سایر همدلان عزیز، دستان بخشایشگر شما را به گرمی می‌فشارم و قدردان لطف شما هستم. و اجرشما در کمک به هموطنان نزد خداوند محفوظ و قطعا برکت زندگی امروز و ره توشه دنیای فانی خواهد بود.
همگی بر این وفاقیم که ما هم‌ریشه‌ایم و داعیه‌داران مردان و زنانی که از جان گذشتند تا این خاک جاندار بماند، پس کنار هم و با هم برای ماندن این سرزمین بر این عهد خود می‌مانیم.
و انشاء‌الله سازمان منطقه آزاد نیز در این جنبش خیر و خوبی شریک شما خواهد شد.
این عزم جزم و مهر مدام‌تان را منت داریم تا ابد...
گفتنی است؛ در پی شیوع ویروس کرونا و شرایط سخت اقتصادی صاحبین غرفه در بازاهای کیش و اروند در اقدامی خودجوش و خداپسندانه اجاره‌بهای واحدهای خود را به مستاجرین خود بخشیدند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/113751/قدردانی-مشاور-رییس-جمهور-از-مردم-و-فعالین-اقتصادی-مناطق-آزاد-کیش-و-اروند
بستن   چاپ