ایران پرسمان
تقدیر وزارت بهداشت از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برگزاری دوره آموزشی الکترونیکی مقابله با کرونا ویژه کارکنان
سه شنبه 27 اسفند 1398 - 11:34:29
وزارت رفاه
ایران پرسمان - وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به رییس شورای اطلاع رسانی دولت ، اقدام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برگزاری دوره آموزش الکترونیکی مقابله با ویروس کرونا برای کارمندان را اقدامی شایسته و بجا دانست و توصیه کرد اقدام مشابه در سایر دستگاه ها نیز اجرا شود.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در بخشی از نامه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به شورای اطلاع رسانی دولت همچنین تاکید شده است ؛ اقدام و الگوی مشابه برای توسعه و تعمیم به سایر دستگاههای اجرایی در پهنه سراسری توصیه و ابلاغ و در صورت صلاحدید برای ارتقای سطح آمادگی فردی و موضوع برگزاری دوره های آموزشی با عنوان «آشنایی با بیماریهای نوپدید و آمادگی برای مقابله با آنها» توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور در سرفصل های آموزشی مصوب آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت گنجانده شود .
رییس مرکز فناوری اطلاعات و تحول اداری، در این باره توضیح داد: در ادامه اقدامات مرتبط و به دنبال تاکیدات مقام عالی وزارت برای سلامت کارکنان ، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از گسترش بیماری کرونا، دوره آموزش الکترونیکی راهکارهای مقابله با کرونا را با همکاری مشترک موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی برگزار کرد.
سید جواد رضوی افزود: در تالار پرسش و پاسخ سامانه یادگیری الکترونیکی برای دوره مذکور یک پزشک به عنوان کارشناس متخصص به سوالات همکاران شرکت کننده در دوره به صورت آنلاین پاسخ می دهد.
وی ادامه داد: این دوره، با استقبال زیاد همکاران در سراسر کشور مواجه شد و آزمون الکترونیکی نیز برای همکاران ستاد برگزار و در استانها و شهرستانها نیز انجام می شود.
به گفته وی، بیش از سه هزار نفر از همکاران در سراسر کشور از محتوای این دوره بهره مند شدند. رضوی با بیان اینکه این تجربه با استفاده از ظرفیت سیستم یادگیری الکترونیکی Lms در شرایط خاص شکل گرفت ادامه داد: این اقدام برای سازمانهای تابعه نیز قابل پیاده سازی است و آمادگی لازم برای کمک به اجرای دوره مذکور نیز وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: محتوای تولید شده توسط موسسه عالی پژوهش تامین و به تایید وزارت بهداشت نیز رسید و مجوز شش ساعت آموزش ضمن خدمت کارکنان برای این دوره با پیگیری معاونت توسعه منابع از سازمان اداری استخدامی کشور گرفته شده است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/115543/تقدیر-وزارت-بهداشت-از-وزارت-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-در-برگزاری-دوره-آموزشی-الکترونیکی-مقابله-با-کرونا-ویژه-کارکنان
بستن   چاپ