ایران پرسمان
پاسخ مثبت تهرانی ها به پویش در خانه بمانیم
چهارشنبه سوری امسال کسی کشته نشد
سه شنبه 27 اسفند 1398 - 23:38:28
ایران پرسمان -   چهارشنبه سوری امسال بدون هیچ گونه تلفات جانی به پایان رسید  و مردم به  پویش در خانه بمانیم پاسخ مثبت دادند.

جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با شهرنوشت با اشاره به آخرین آمار تماس های برقرار شده با سامانه ١٢ 5 آتش نشانی شهرداری تهران در شب چهارشنبه سوری گفت: تا ساعت ٢٢:٣٠ دقیقه امشب ١ 6 ٠ تماس با آتش نشانی منجر به اجرای علمیات شد که اوج کاری از ساعت 21 الی ٢١ و 45 دقیقه بود.
او با بیان اینکه بیشتر تماس ها به دلیل آتش سوزی در معابر که منجر به آتش گرفتن ضایعات یا فضای سبز بوده با سامانه 125 برقرار شده است، اضافه کرد:این حوادث در طول سال در سطح معابر هم اتفاق می‌افتد که افزایش اینگونه حوادث در چهارشنبه سوری امری طبیعی به نظر می آید و شامل خسارت جانی یا مالی نمی شود .
سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه در حوادث اعلام شده به سامانه 125 هیچ گونه حادثه‌ای منجر به مصدومیت و تلفات جانی نشده است، گفت: تنها مورد آتش سوزی در اثر مواد محترقه مربوط به ظهر امروز و خیابان مهرآباد جنوبی بود. این آمار پایانی امشب است. البته تا دقایقی دیگر نیروهای آتش همچنان در سطح شهر مستقر هستند .
به دلیل شیوع کرونا و تشویق مردم به درخانه ماندن پویشی به نام « درخانه بمانیم» راه اندازی شد که علاوه بر حفظ سلامت مردم در طول حضور ویروس کرونا در کشور در شب چهارشنبه سوری بار مضاعفی بر دوش پزشکان و پرستاران گذاشته نشود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/115845/چهارشنبه-سوری-امسال-کسی-کشته-نشد
بستن   چاپ