ایران پرسمان
معاون سازمان ورزش شهرداری خبر داد
برگزاری لیگ بازی های الکترونیکی در نوروز
چهارشنبه 28 اسفند 1398 - 13:29:01
ایران پرسمان - انتشار کلیپ های ورزشی و برگزاری لیگ بازی های الکترونیکی در فضای مجازی از مهمترین برنامه های سازمان ورزش شهرداری تهران برای نوروز  1399 است.

حیدر سلیمانی، معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران در گفتگو با شهرنوشت با بیان اینکه در ایام نوروز با توجه به شیوع ویروس کرونا در بخش برنامه های ورزشی حضور فیزیکی نخواهیم داشت، گفت: تمام برنامه های ورزشی و ارائه خدمات در مجموعه ها تعطیل شده و تنها در دو بخش مالی و تسویه حساب ها، منابع انسانی و ساختار سازمان فعالیت ها به صورت فیزیکی و حضوری ادامه خواهد داشت.
او با اشاره به لزوم سرگرمی و ترغیب به ورزش شهروندان در ایام تعطیلات نوروز ، افزود: در فضای مجازی دو آیتم تعریف کردیم؛ در بخش «ورزش در خانه» بیش از 100 کلیپ ساخته شده که از اول فروردین از طریق کانال‌های محلات، مربیان ایستگاه های ورزشی و مدیران تربیت بدنی مناطق منتشر می شود.
سلیمانی ادامه داد: همچنین لیگ بازی های الکترونیکی با همکاری وزارت ورزش و انجمن ورزش های الکترونیکی به صورت آنلاین و هم از طریق موبایل به صورت رایگان راه اندازی شده است.
او درباره نقش سازمان ورزش شهرداری تهران در این برنامه گفت: در این لیگ سازمان ورزش شهرداری تهران بخش تامین جوایز را به عهده گرفته تا بتواند جوانان را سرگرم و آن ها را به ورزش در ایام نوروز تشویق و ترغیب کند.
خبرنگار: علی سی پی

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/116002/برگزاری-لیگ-بازی-های-الکترونیکی-در-نوروز
بستن   چاپ