ایران پرسمان
در اوج شیوع ویروس کرونا
بازار گل محلاتی تعطیل نشده است
پنجشنبه 29 اسفند 1398 - 13:25:07
ایران پرسمان - شهرنوشت: در حالیکه به دلیل پیشگیری از گسترش ویروس کرونا 42  بازار روز تهران توسط شهرداری تعطیل شده،  بازار گل محلاتی در منطقه 14 از مکان هایی است که همچنان فعال است و تعطیلی موقت آن تا پایان شیوع ویروس کرونا به  دستور مقام قضایی  نیاز دارد.

رضا عباسی شهردار منطقه 14 در گفتگو با شهر نوشت با بیان اینکه بازار گل محلاتی در روزهای بحران شیوع کرونا تعطیل نشده٬ گفت: مالکیت عرصه بازار گل شهید محلاتی(از اراضی بلوک 12 سلیمانیه) در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان تهران بوده و شهرداری هیچگونه حق مالکیت در پلاک فوق نداشته و متصرفان در سالهای گذشته بدون مجوز اقدام به ساخت بناهای غیر اساسی و غیر مجاز در پلاک فوق کرده اند.
او با بیان اینکه بازار گل محلاتی 10 سالن و حدود 600 غرفه دارد و چند هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در بازار گل محلاتی فعالیت می کنند، افزود: با عنایت به مراتب فوق و با توجه به اینکه شهرداری در دعاوی مطروحه فاقد سمت قانونی است، جلوگیری از فعالیت این بازار مستلزم اخذ دستور مقام محترم قضایی می باشد.گزارش این موضوع از طریق شهرداری به دادستانی ارائه شده و باید منتظر دستور دادستانی برای حل این مسئله باشیم.
بازار گل محلاتی تهران که در بزرگراه محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم واقع شده، یکی از شناخته شده ترین و بزرگترین بازارهای گل کلانشهر تهران به شمار می رود. در این بازار که در سال 1375 در زمینی به مساحت 10هزار متر مربع ساخته شده، علاوه بر گل و گیاه؛ خاک، بذر٬ درخت، کود، درختچه،انواع لوازم باغبانی و گلدان نیز به فروش می رسد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/116282/بازار-گل-محلاتی-تعطیل-نشده-است
بستن   چاپ