ایران پرسمان
حسین کمالی: گروه‌های سیاسی باید فضای تجادلی را کنار بگذارند
شنبه 2 فروردين 1399 - 18:02:34
ایران پرسمان - پارسینه / متن پیش رو در پارسینه منتشر شده و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست
حسین کمالی، دبیر کل حزب اسلامی کار در گفتگو با پارسینه اظهار داشت: همه گروه‌های سیاسی باید فضای رقابتی و تجادلی را کنار بگذارند تا بلکه با حمیت بتوانیم فضای پر فشار فعلی را پشت سر بگذاریم.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه سخنانش گفت: در شرایطی که کشور همزمان ویروس کرونا، تحریم‌های نظام استکبار و نابسامانی‌های داخلی را تجربه می‌کند، شدیدا به این نیاز داریم که در کنار یکدیگر تلاش کنیم و با اتخاذ راه حل‌های مناسب و لازم مانع‌ها را یکی پس از دیگری از پیش رو برداریم.
کمالی همچنین افزود: مجلس یازدهم در حالی کمتر از سه ماه دیگر شروع به کار می‌کند که نگرانی‌هایی درباره رویکرد تهاجمیِ برخی از چهره‌های افراطی مجلس به وجود آمده است. آنهم در شرایطی که به معنای واقعی کلمه دچار گرفتاری و بحران هستیم. به همین دلیل توصیه چیزی جز این نمی‌تواند باشد، منتخبین ملت از همان جلسه اول بنا را فقط برای تلاش در راستای کاهش مشکلات بگذارند و از پرداختن به فضای چالشی و تنازعی پرهیز کنند.
وی در ادامه با اشاره به روز‌های کرونایی تصریح کرد: متاسفانه بخشی از مردم هنوز به درک صحیحی از شرایط نگران‌کننده نرسیده‌اند و اصرار به سفر دارند یا از تردد در معابر عمومی هراسی ندارند. این اهمال کاری در شرایطی است که اگر از شیوع ویروس کرونا جلوگیری نشود، با اوضاعی بسیار بد روبرو خواهیم شد که شاید در دهه‌های بعدی هم به آن اشاره شود. پس در چنین حالتی لازم است، همه خانه‌نشین شوند تا سلامت خود و اطرفیان‌شان به خطر نیفتد.
حسین کمالی در پایان صحبت‌هایش گفت‌: البته حتما خانه‌نشینی هزینه‌هایی گزاف را به مردم تحمیل می‌کند. اینجا باید دولت با وجود همه مشکلاتی که دارد و بودجه‌اش کم است، حداقل برای رفع حداقلی مشکلات معیشتی مردم چاره‌اندیشی کند. با این توضیح که کسری بودجه و هر موضوع دیگری، بی‌توجهی دولت به مردم با توجیه نمی‌کند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/116741/حسین-کمالی--گروه‌های-سیاسی-باید-فضای-تجادلی-را-کنار-بگذارند
بستن   چاپ