ایران پرسمان
خبرنگار ارشد سی‌ان‌ان: حرف‌های ترامپ مزخرف محض است
پنجشنبه 7 فروردين 1399 - 21:20:59
ایران پرسمان - باشگاه خبرنگاران / خبرنگار ارشد شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان با بازنشر توئیت‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا علیه رسانه‌ها، آن‌ها را پوچ خواند.
به گزارش پایگاه خبری کنگره آمریکا، جیک تپر، خبرنگار ارشد سی‌ان‌ان، با انتشار پیام‌های توئیتری دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، آن‌ها را «بی‌محتوا و پوچ» خواند.
ترامپ امروز صبح در پیامی توئیتری رسانه‌های آمریکا را به تلاش برای پابرجا نگه داشتن محدودیت‌های ویژه برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا و در نتیجه آسیب دیدن اقتصاد این کشور و کاهش یافتن شانس انتخاب مجدد او در انتخابات 2020 متهم کرد.
تپر در توئیتر خود با بازنشر این پیام نوشت: «فقط مزخرف محض. ما هر آنچه مقامات آمریکا می‌گویند گزارش می‌کنیم تا بیماری همه‌گیر را کاهش دهیم و جان افراد را نجات دهیم.»
همینطور ترامپ لحظاتی قبل از ارائه گزارش روزانه در توئیتر خود نوشت: «متوجه شدم سی‌ان‌ان در گزارشی جعلی گفته من در کاخ سفید خود را قرنطینه کرده‌ام و به این فکر می‌کنم که کی زندگی به حالت اولیه خود باز می‌گردد.»
ترامپ این پایگاه خبری را جعلی و فاسد خطاب کرد و گفت: «کل روز قرار ملاقات‌های متعدد داشته و وقت برای حماقت‌های آنان ندارد.»
تپر در پاسخ به این توئیت گفت: «کشور به کیت تست، تجهیزات حفاظتی شخصی، و دستگاه تنفس مصنوعی احتیاج دارد.»
تاکنون کمپانی‌های بزرگی مانند اپل و فورد اقدام به کمک برای تولید چنین محصولاتی کرده‌اند.
در حال حاضر بیش از 65 هزار مورد قطعی ابتلا و 900 جان‌باخته کرونا در آمریکا گزارش شده‌است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/118159/خبرنگار-ارشد-سی‌ان‌ان--حرف‌های-ترامپ-مزخرف-محض-است
بستن   چاپ