ایران پرسمان
اولین یارانه معیشتی 99 یک‌ شنبه 10 فروردین واریز می‌ شود
شنبه 9 فروردين 1399 - 13:47:32
ایران پرسمان - سخنگوس ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: کسانی در فروردین ماه بسته معیشتی دریافت می کنند که در لیست مشمولین اسفند ماه قرار داشتند.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز ، حسین میرزایی در خصوص جزئیات اولین نوبت بسته حمایت معیشتی در سال ٩٩ اظهار کرد: افرادی که در لیست اسفند ماه بودند به هیچ وجه حذف نخواهند شد و بالطبع به این لیست کسی هم اضافه نخواهد شد.
وی افزود: تاریخ واریز کمک حمایت معیشتی در فروردین ماه توسط سازمان برنامه و بودجه مشخص خواهد شد. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صرفا مسئول شناسایی مشمولین است و امورات مرتبط با واریز توسط سازمان برنامه و بودجه انجام می‌شود.
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی بیان کرد: افرادی که سابق بر این اعتراض کرده بودند و در لیست مشمولان قرار نگرفته بودند و نیز افرادی که در لیست یارانه بگیران نبودند و متقاضی دریافت حمایت معیشتی هستند در خرداد ماه 99 یکبار دیگر بررسی و وسع سنجی می‌شوند اگر مشمول شوند، به لیست اضافه می‌شوند.میرزایی خاطر نشان کرد: آزمون وسع در خرداد ماه 99 برای مشمولین و متقاضیان جدید اجرا می‌شود و لیست مشمولین یکبار دیگر بروزرسانی می‌شود.
میزان
2025

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/118501/اولین--یارانه--معیشتی--99--یک‌-شنبه--10--فروردین--واریز--می‌-شود
بستن   چاپ