ایران پرسمان
وعده یک تازه نماینده به مردم
يکشنبه 10 فروردين 1399 - 20:45:49
ایران پرسمان - فارس / منتخب مردم شهرستان‌های ساری و میاندورود گفت: در مجلس جدید پیگیر تغییرات اساسی در شرایط معیشتی و شغلی کادر درمانی یا همان سربازان خط مقدم جهاد در مقابله با ویروس کرونا خواهم شد.
منصورعلی زارعی منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: این روزها و در شرایطی که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با تأخیری بسیار دیرتر از آنچه کارشناسان و دلسوزان جامعه متذکر می‌شدند برای شیوع روزافزون ویروس مهلک کووید- 19 در کل کشور در حال انجام است.
وی افزود: چشم امید در خط مقدم این مبارزه، همچنان به مجاهدان سپیدپوشی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا نجات بخش مبتلایان رنجدیده این بیماری باشند.
زارعی خاطرنشان کرد: این روزها در دنیای حقیقی و مجازی کم نیست نمایش تجلی شکوه ایثار پزشکان، پرستاران، بهیاران ،بهورزان و خدمت‌گزاران بخش‌های مختلف واحدهای درمانی که کادر بزرگ خانواده بهداشت و درمان ایران و مازندران را تشکیل می‌دهند و دست از خانواده و عزیزان خود شسته و بارها حتی تا پای جان خویش و به قیمت شهادت، اوج شهامت را نشان دادند و تا زمانی که خود مبتلای این درد جانکاه نشدند، از پای ننشستند.
این مسؤول ادامه داد: چه تلخ است که بسیاری از ما با کم توجهی به هشدارهای جدی (در خانه بمانیم) هم مخاطره جدی سلامت را به جان می‌خریم و هم این جهالت مدرن منجر به افزایش بیش از پیش زحمت و گرفتاری این عزیزان می‌شود.
منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: چه تلخ است که سربازان خط مقدم نبرد، از کمبود مهمات و ملزومات اساسی و اولیه این مبارزه سنگین، کمبود دستکش و ماسک و لباس ایزوله را فریاد می‌زنند و صد البته باز مظلومانه اما مقتدر پای سلامت جامعه ایستاده‌اند.
زارعی اذعان داشت: امیدوارم که پویش‌های مردمی و خودجوش این ایام با تلاش‌های بیشتر نهادهای ملی و استانی و با هدایت قرارگاه سلامت شکل گرفته به تدبیر مقام معظم رهبری این ضرورت‌های جدی را به انجام رسانند.
این منتخب مردم در مجلس یازدهم گفت: اما به حکم خداوند که شکر خدمت را تکلیف کرد، میثاقی با شما سربازان سلامت بر ذمه خود گذاشته‌ام امیدوارم در خانه ملت تقدیری شایسته از همت بی‌بدیل این مجاهدان راه خدا را قطعا پیگیر خواهم شد و دوم، در کنار سایر نمایندگان جبهه انقلاب، در لوایح بودجه و قوانین موضوعه، پیگیر تغییرات اساسی و جدی در شرایط معیشتی و شغلی سربازانی که امروز با برخورداری از حداقل‌ها و کمترین حقوق، جان در کف اخلاص گذاشته و عرصه میدان نبرد را خالی نکرده‌اند، خواهیم شد.
وی عنوان کرد: همت عالی سایر تلاش‌گران گمنام این روزها همچون نیروهای مسلح ،بسیج ، پیک سلامت شریف، پرسنل خدمات عمومی و جایگاه‌های سوخت، کارمندان‌‌، بانک‌ها و ادارات عمومی، ناوگان حمل و نقل و غیره نیز فراموش نخواهد شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/118904/وعده-یک-تازه-نماینده-به-مردم
بستن   چاپ