ایران پرسمان
پیشتازی 9 درصدی بایدن در برابر ترامپ در یک نظرسنجی
يکشنبه 10 فروردين 1399 - 21:53:46
ایران پرسمان - فارس / بر اساس نظرسنجی که شبکه خبری فاکس‌نیوز انجام داده «جو بایدن» نامزد احتمالی دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، 49 درصد آرای این نظرسنجی و «دونالد ترامپ» نیز تنها حمایت 40 درصد شرکت کنندگان را بدست آورده است.
بر اساس آخرین نظرسنجی انجام شده درباره انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا، «جو بایدن» معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد پیشروی دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری با 9 درصد از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا جلوتر است.
در این نظرسنجی که توسط شبکه خبری «فاکس‌نیوز» انجام شده و نتایج آن شنبه منتشر شد، 49 درصد پرسش‌شوندگان حمایت خود را از بایدن اعلام کردند حال آنکه ترامپ تنها حمایت 40 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی را داشت.
11 درصد نیز اعلام کردند که هنوز برای شرکت در انتخابات یا نامزدی که به وی رای خواهند داد تصمیم‌گیری نکرده‌اند.
این نظرسنجی از 1011 نفر و بین روزهای 21 تا 24 مارس (2 تا 5 فروردین) انجام شده و 3 درصد خطا برای آن در نظر گرفته شده است.
تا به امروز، انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها در 27 ایالت «آیووا»، «نیوهمپشایر»، «نووادا»، «کارولینای جنوبی»، «آلاباما»، «آرکانزاس»، «کالیفرنیا»، «کلرادو»، «مین»، «ماساچوست»، «مینه‌سوتا»، «کارولینای شمالی»، «اوکلاهما»، «تنسی»، «تگزاس»، «ورمونت»، «ویرجینیا»، «یوتا»، «آیداهو»، «میشیگان»، «می‌سی‌سی‌پی»، «میسوری»، «داکوتای شمالی»، «واشنگتن»، «آریزونا» و «ایلینوی» و «فلوریدا» برگزار شده است.
بنا به گزارش خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتدپرس»، تاکنون رای مجموع دو هزار و 176 موکل انتخاباتی اعلام شده است که بایدن رای یک‌هزار و 147 موکل انتخاباتی را از آن خود کرده است و هر نامزد برای پیروزی نهایی در کارزار مقدماتی ریاست جمهوری آمریکا به 1991 موکل انتخاباتی نیاز دارد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/118913/پیشتازی-9-درصدی-بایدن-در-برابر-ترامپ-در-یک-نظرسنجی
بستن   چاپ