ایران پرسمان
تشکر جمعی از نمایندگان و منتخبان مجلس یازدهم از سید حسن نصرالله
دوشنبه 11 فروردين 1399 - 15:41:33
ایران پرسمان - تسنیم / جمعی از نمایندگان دوره دهم و نیز منتخبان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با صدور پیام‌هایی از سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به منظور صدور پیام کمک لبنانی‌های مقیم ایران به مردم کشورمان در مقابله با "کرونا" تقدیر کردند.
بیشتر بخوانید
تماس ویدئو‌کنفرانسی روحانی با 4 استاندار درباره آخرین اقدامات برای مقابله با کرونا
درخواست از رئیس شورای سلامت صداوسیما/ تأکید بر ضرورت پخش برنامه‌های آموزشی برای مقابله با کرونا
پیشنهاد نمایندگان برای حمایت از افراد فاقد بیمه در مواجهه با «کرونا»
متن این پیام‌ها به شرح زیر است:
حجت الاسلام موسوی‌لارگانی(رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان): به نمایندگی از مردم قدرشناس استان اصفهان از اقدام حزب‌الله لبنان و جبهه جهانی شباب‌المقاومه و کمک به نیروهای جهادی استان در ضدعفونی کردن برخی مراکز و اماکن و مقابله با بیماری کرونا قدردانی می‌کنم؛ به راستی اینگونه اقدامات این مجاهد محبوب در مسیر اجرای آموزهای اسلامی است.
حاجی‌دلیگانی(نماینده مردم شاهین‌شهر): تشکر و سپاس از سید مقاومت و جوانان لبنانی که بار دیگر نشان دادند جبهه مقاومت از شرق تا غرب عالم در خوشی و ناخوشی در کنار یکدیگرند. از برادران لبنانی خودم تشکر می‌کنم که در این شرایط کنونی به کمک اصفهان زخمی از کرونا آمدند و در حد توان خود به مردم ما کمک کردند.
مقتدایی: حالا در کوران مشکلات، مفهوم امت اسلامی واضح‌تر در جلوی دیدگان ماست. حاج قاسم سلیمانی در ایران، سید حسن نصرالله در لبنان، بدرالدین در یمن، المهندس در عراق، دیگری در نیجریه، دیگری در بحرین و عربستان و سایرین در کل امت اسلامی کاری را آغاز کرده‌اند که هر روز بیش از پیش همبستگی امت، آنچه که مورد نظر امام‌المسلمین بوده و هست را بیشتر جلوهگر می‌سازد. بچه‌های مقاومت لبنان، فرزندان تفکر "امت‌محوری" در زمانه ما هستند و این یعنی اینکه قدرت نرم نظام اسلامی، پشرو، فعال و تحرک‌آفرین است.
ابوالفضل ابوترابی(نماینده نجف‌آباد): سلام ودرود خدابر شما جوانان مجاهد جبهه مقاومت که با درک زمانه و بصیرت به هنگام مصداق السابقون‌السابقونید، با این همدلی و همزبانی شما عزیزان و کلام امیدبخش سیدمقاومت، به لطف خدا این برهه خطیر را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.
حجت‌الاسلام نقدعلی: سلام بر سید مقاومت، سلام بر شاگرد مکتب خمینی کبیر، همان بزرگ‌مردی که فرمود اسرائیل باید از بین برود، سلام برمرید و مطیع، امام خامنه‌ای، سلام بر سید حسن نصرالله خار چشم صهیونیسم و استکبار امروز اتحاد مردم لبنان و ایران در خیابان‌های قم و اصفهان در مبارزه باکرونا، جلوه‌گری می‌کند، سپاس و تشکر بی حد از جانب امت اسلام تقدیم سید مقاومت که با دستور خودِ عزیزان لبنانی را در جهت این حرکت نمادین به خط نمود و جلوه دیگری از اتحاد دو ملت را رقم زد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/119068/تشکر-جمعی-از-نمایندگان-و-منتخبان-مجلس-یازدهم-از-سید-حسن-نصرالله
بستن   چاپ