ایران پرسمان
جدیدترین و مضحک‌ترین ادعاهای ترامپ درباره ایران
پنجشنبه 14 فروردين 1399 - 10:55:36
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

خبرآنلاین /رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: ایرانی ها خواهان مذاکره هستند ولی نمی دانند چطور آغازش کنند چون جان کری توصیه های بدی به آنها می کند!
دونالد ترامپ ساعاتی قبل در کنفرانس خبری اش ادعا کرد اطلاعاتی دارد که نشان می دهد نیروهای مردمی عراق که به گفته او از سوی ایران حمایت می‌شوند قصد عملیات علیه آمریکا را دارند . در حالی که در هفته های اخیر نیروهای آمریکایی در عراق گارد جنگی گرفته اند.همچنین در پاسخ به سئوالی درباره لغو تحریم ها به خاطر کرونا ادعا های عجیبی داشت و او گفته ایرانی ها خواهان مذاکره هستند ولی نمی دانند چطور آغازش کنند چون جان کری توصیه های بدی به آنها می کند!
بعد از شیوع ویروس کرونا در ووهان چین، این کشور بزرگترین قرنطینه تاریخ را ایجاد نمود. اما بر خلاف آن چیزی که عموما تصور می‎شود، این قرنطینه، صرفا اعلام ممنوعیت رفت‌وآمد نبود. چین، یک مجموعه قوانین سفت‌وسخت را با به کارگیری پلیس مسلح این کشور به کار گرفت و تمامی فعالیت های فردی، رویدادهای عمومی و کسب‌وکارهای اقتصادی مردم خود را محدود کرد. نیروهای نظامی مستقیما وارد عمل شدند و تصمیمات اتخاذ شده توسط مقامات رسمی را با به کارگیری اقدامات جدی اعمال کردند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/119708/جدیدترین-و-مضحک‌ترین-ادعاهای-ترامپ-درباره-ایران
بستن   چاپ