ایران پرسمان
تعداد مبتلایان کرونا در سرزمین‌های اشغالی از مرز 7000 نفر گذشت
شنبه 16 فروردين 1399 - 00:07:51
ایران پرسمان - فارس / آمارها نشان می‌دهد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی به 7 هزار و 30 نفر و تعداد قربانیان نیز به 40 نفر رسیده است.
بر اساس اعلام مقامات رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته تست ابتلا به کرونای 173 نفر دیگر در سرزمین‌های اشغالی مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان به 7 هزار و 30 نفر برسد.
همچنین طی 24 ساعت گذشته 4 نفر دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در سرزمین‌های اشغالی به 40 نفر برسد.
تا کنون 338 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی بهبودی خود را بدست آورده‌اند و از مجموع مبتلایان 115 نفر در شرایط وخیم قرار دارند.
گزارش محرمانه‌ای در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی برای مقابله با ویروس جدید کرونا، تجهیزات درمانی کافی ندارد.
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز به دلیل کمبود تجهیزات مقابله با ویروس کرونا، مجبور به تغییر کاربری کارخانه موشک‌سازی به کارگاه تولید دستگاه تنفسی شد.
از سوی دیگر بعد از قرنطینه شدن «یاکوف لیتزمن» وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی به دلیل ابتلا به ویروس «کووید19»، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز برای دومین بار در هفته جاری قرنطینه شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/120147/تعداد-مبتلایان-کرونا-در-سرزمین‌های-اشغالی-از-مرز-7000-نفر-گذشت
بستن   چاپ