ایران پرسمان
برنامه جامع حزب‌الله برای مقابله با شیوع کرونا در لبنان
سه شنبه 19 فروردين 1399 - 21:21:52
ایران پرسمان - فارس / حزب‌الله لبنان در استان‌های این کشور برنامه جامعی را برای مقابله با شیوع کرونا به اجرا گذاشته و هزاران نفر را در این راستا آموزش و کادربندی کرده است.
حزب‌الله لبنان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این کشور، تمامی ظرفیت لجستیکی و انسانی خود را در اختیار مقابله با این بیماری به کار گرفته است.
به نوشته وبسایت العهد، در استان البقاع در شرق لبنان، جنبش حزب‌الله تلاش‌های گسترده‌ای را در این باره آغاز کرده و در یک برنامه جامع تعداد 3530 نفر را در بخش‌های علمی، پزشکی، پرستاری و مراقبت و میدانی سازماندهی کرده است. همچنین اتاق عملیاتی با نام 24/24 و مراکزی درمانی و قرنطینه و همچنین 20 آمبولانس برای انتقال مبتلایان در نظر گرفته شده است.
«حسین النمر» مسئول حزب الله در استان البقاع به العهد گفت که 266 کمیته بهداشت در تمامی مناطق استان دایر شده است و 13 مرکز درمانی در مناطق مختلف استان افتتاح شده و 7000 نفر آقا و خانوم برای مراقبت و رسیدگی به مبتلایان آموزش دیده‌اند و در سطح شبکه‌های اجتماعی نیز 15000 نفر برای اطلاع‌رسانی و آموزش عمومی به کار گرفته شده‌اند.
در استان «بعلبک- الهرمل» نیز حزب‌الله لبنان اقدامات لجستیک و سازماندهی شده خود را برای مواجهه با ویروس کرونا آماده و اعلام کرده است که از طریق تشکیل اتاق عملیات ویژه آمادگی کامل برای پیگیری و درمان مبتلایان را دارد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/122851/برنامه-جامع-حزب‌الله-برای-مقابله-با-شیوع-کرونا-در-لبنان
بستن   چاپ