ایران پرسمان
ارتش یمن: ائتلاف سعودی آتش‌ بس خود را نقض کرد
پنجشنبه 21 فروردين 1399 - 21:57:12
ایران پرسمان - باشگاه خبرنگاران / سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی آتش‌بس یک‌جانبه خود را نقض کرده است.
به گزارش المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد: حمله متجاوزان سعودی به مرز‌های جنوبی با پوشش گسترده هوایی همچنان ادامه دارد.
وی گفت: نیرو‌های متجاوز 5 حمله به مناطق «عسیر، رشاحه و البقع» در نجران داشته و از بامداد تاکنون در تلاش برای تداوم تجاوزهای خود بوده‌اند.
سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد: این حملات زمینی با پوشش گسترده هوایی از سوی جنگنده‌های سعودی همراه بوده است و بیش از 10 حمله هوایی در جنوب کشور داشته‌اند.
وی تاکید کرد: قهرمانان ارتش و کمیته‌های مردمی به فضل خداوند توانستند با تمامی این حملات مقابله و دشمن متجاوز را ناکام کنند. همچنین خسارت‌های بسیاری به دشمن وارد کرده و شماری از متجاوزان کشته و زخمی شدند.
یحیی سریع اعلام کرد که نیرو‌های مسلح یمن در آمادگی کامل هستند و هر تجاوزی در هر جبهه‌ای از یمن به شکست و نابودی منجر می‌شود.
ائتلاف عربی-آمریکایی پیش از این به صورت یک جانبه اعلام آتش‌بس دو هفته‌ای کرده و در حالی که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پاسخ کوبنده‌ای به تجاوزات اخیر این ائتلاف داده، مقامات ائتلاف سعودی مدعی شدند که این اقدام تنها به علت شیوع ویروس کرونا است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/124316/ارتش-یمن--ائتلاف-سعودی-آتش‌-بس-خود-را-نقض-کرد
بستن   چاپ