ایران پرسمان
کمک مالی اتحادیه اروپا به فلسطین برای مبارزه با کونا
جمعه 22 فروردين 1399 - 09:34:53
ایران پرسمان - نماینده اتحادیه اروپا در فلسطین همچنین گفت: پیام اتحادیه اروپا به فلسطین این است که ما شما را در نبرد علیه کووید– 19 تنها نمی گذاریم.

به گزارش جام نیوز ،اتحادیه اروپا پنجشنبه شب اعلام کرد که 71 میلیون یورو برای مقابله با کرونا به فلسطین کمک می‌کند.
یورونیوز به نقل از بیانیه اتحادیه اروپا گزارش داد: اروپا چالش های فلسطین را در خصوص اجرای اقدامات لازم برای مقابله با کرونا از جمله چالش های پیچیده در نوار غزه که در محاصره است، درک می کند.
اتحادیه اروپا در این بیانیه افزوده است: بسته کمک های اروپا که شامل کمک های بشردوستانه می شود، برای حمایت از برنامه های فلسطین در راستای مقابله با کروناست.
در همین پیوند «سوین کوهن فن بورگسدورف» نماینده اتحادیه اروپا در فلسطین، گفت: شیوع کرونا یک وضع فوق العاده بین المللی و بی سابقه در حوزه بهداشت به شمار می آید که پیامدهایی در عرصه اجتماعی و اقتصادی دارد و اکنون زمان آن رسیده که ملت ها با هم در برابر این ویروس متحد شوند.
وی افزود: اتحادیه اروپا درک می کند که فلسطینی ها نیز مانند اروپایی ها و بسیاری کشورها، از این ویروس متأثر می شوند و این اقدام به فلسطین برای مبارزه با تأثیرات اقتصادی و اجتماعی این ویروس همه‌گیر کمک می کند.
نماینده اتحادیه اروپا در فلسطین همچنین گفت: پیام اتحادیه اروپا به فلسطین این است که ما شما را در نبرد علیه کووید– 19 تنها نمی گذاریم.
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین به 263 نفر رسیده و یک نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/124360/کمک-مالی-اتحادیه-اروپا-به-فلسطین-برای-مبارزه-با-کونا
بستن   چاپ