ایران پرسمان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تاکید کرد: ضرورت استفاده از ظرفیت صدا و سیما برای آموزش و توانمندسازی تعاونگران
چهارشنبه 24 ارديبهشت 1399 - 09:20:07
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به این که آموزش یکی از عوامل رونق کسب و کارهای تعاونی است، بر استفاده از ظرفیت صدا و سیما به منظور آموزش و توانمندسازی تعاونگران تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان, "هادی ابراهیمی" در نشست با مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و کارآفرینی و تشویق مردم به کار گروهی و تاکید بر ایجاد و گسترش کسب و کارهای تعاونی یک ضرورت است و در این زمینه نیازمند همکاری رسانه دولتی هستیم.
وی در ادامه به شیوع ویروس کرونا و شرایط اقتصادی متاثر از آن اشاره و اضافه کرد: این امر موجب بروز مشکلات برای برخی از واحدهای تولیدی استان و بیکار شدن غیرارادی کارگران شده است که در این زمینه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی, سامانه بیمه بیکاری را برای شاغلینی که بیکار شدند، راه اندازی کرده و تاکنون 14 هزار نفر در این سامانه ثبت نام کردند.
ابراهیمی اظهارکرد: بیشترین آسیب ناشی از کرونا در بخش خدمات بویژه بخش گردشگری است هر چند دولت تسهیلاتی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در نظر گرفته است اما باید با حفظ شرایط بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و خودمراقبتی به رونق کسب و کار کمک کرد.
"جلایی" مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس نیز بر همکاری رسانه ملی با این اداره کل اعلام آمادگی و بر فعالیت مستمر اطلاع رسانی در خصوص برنامه های اداره در بخش های مختلف با همکاری هر دو دستگاه تاکید کرد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/137886/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-هرمزگان-تاکید-کرد--ضرورت-استفاده-از-ظرفیت-صدا-و-سیما-برای-آموزش-و-توانمندسازی-تعاونگران
بستن   چاپ