ایران پرسمان
کسب مقام برتر یگان اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر
چهارشنبه 24 ارديبهشت 1399 - 12:25:25
ایران پرسمان - در بررسی اهداف و عملکردهای یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر در سال 1398 یگان حفاظت محیط زیست اداره کل در بین شهرستانها و مناطق تحت مدیریت بالاترین رتبه را کسب کرد.

فرهاد قلی نژاد گفت : در آئینی که در اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر برگزار شد پس از بررسی های لازم و تشریح اهداف و عملکرد های یگان حفاظت، یگان حفاظت محیط زیست اداره کل به عنوان یگان حفاظت برتر انتخاب شد؛ و از چهار تن از محیط بانان نمونه استان به نام آقایان سیدعیسی حسینی، محمد بحرینی، روح الله دوراهکی و سیدحسین نمازی زاده تجلیل به عمل آمد. همچنین یگان های حفاظت محیط زیست شهرستان دشتی و جم به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.
استفاده بهینه و حداکثری از توان نیروهای محیط بان در مناطق تحت مدیریت
سید احسان موسوی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر در ادامه گفت: از تمام محیط بانان استان که با برنامه ریزی دقیق، تلاش شبانه روزی، همدلی و همکاری جمعی، تشکیل گروههای ضربت جهت برخورد با متخلفانزیست محیطی، حضور فعال و مقتدرانه یگان حفاظت در مناطق تحت مدیریت و آزاد برای جلوگیری از تخلفات زیست محیطی، برخورد قاطع و بدون اغماض با متخلفان و حضور فعال در فعالیتهای اجتماعی را داشتند و در حفاظت از مناطق چهارگانه عملکرد خوبی داشتند تقدیر و تشکر کرد.
افزایش محسوس کارایی نیروهای محیط بان در چند سال اخیر
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به افزایش محسوس کارایی نیروهای محیط بان در چند سال اخیر در سطح کشور، این امر را ناشی از نگاه ویژه مقام عالی سازمان به محیط بانان و تدابیر فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور دانست و گفت: با ادامه این روند به تمام اهداف سازمان محیط زیست که همان حفاظت و حراست کامل از گنجینه های زیستی کشور است می رسیم.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/137949/کسب-مقام-برتر-یگان-اداره-کل-حفاظت-محیط-زیست-استان-بوشهر
بستن   چاپ