ایران پرسمان
در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه صورت گرفت؛
طرح فروش آنلاین دارو در دستور کار بیمارستان کیش
چهارشنبه 24 ارديبهشت 1399 - 15:42:00
ایران پرسمان - طرح فروش آنلاین دارو به‌منظور اجرای سیاست‌های شورای سلامت کیش و با هدف کاهش ابتلا به بیماری‌های واگیر، عملی می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، مصطفی نادعلی‌نژاد رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جزیره در تشریح این طرح گفت: در ابتدا، ثبت سفارشات به‌صورت تلفنی و ارتباط مستقیم با واتس‌اپ داروخانه انجام می‌شود و پس از بررسی درخواست، داروی مورد نیاز با رعایت موازین بهداشتی بسته‌بندی و از طریق پیک به درب منزل ارسال خواهد شد.
وی با اشاره به 24 ساعته بودن ثبت سفارشات در دو نوبت جهت کاهش ترددهای غیرضروری در بحران کرونا افزود: زمان توزیع داروها در سطح جزیره صبح از ساعت 11:00 و عصر از ساعت 18:00 است و تحویل سفارش، با ارائه کارت شناسایی امکان‌پذیر خواهد بود.
نادعلی‌نژاد از راه‌اندازی طرح فروش آنلاین بر روی وب‌سایت بیمارستان خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند درخواست‌های خود را ثبت کنند و پس از پرداخت، دارو را به آدرس آن‌ها ارسال می‌کنیم.
گفتنی است در گام نخست این طرح، امکان ثبت سفارش برای داروهای آزاد (OTC)، مکمل‌های دارویی، لوازم آرایشی بهداشتی و در آینده نزدیک با راه‌اندازی نسخه الکترونیک، تمامی خدمات داروئی درمانی به‌صورت آنلاین در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/138077/طرح-فروش-آنلاین-دارو-در-دستور-کار-بیمارستان-کیش
بستن   چاپ