ایران پرسمان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی: روابط عمومی ها با ترسیم شفاف خدمات نقش مشاوره ای در تصمیمات استراتژیک دارند
يکشنبه 28 ارديبهشت 1399 - 20:45:09
وزارت رفاه
ایران پرسمان - به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات ، مدیر کل و رییس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مسئولان روابط عمومی شورای هماهنگی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، اولین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات با حضور نوری مدیر کل و رییس شورای هماهنگی و مسئولین روابط عمومی شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در محل این اداره کل برگزار شد . 
نوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در این نشست گفت: روابط عمومی حرفه دشوار و حساسی است و دانش ارتباطات و هنر روابط عمومی در واقع به سان قلب تپنده سازمان عمل می کند . 
وی اظهارکرد: با توجه به گستردگی و پیچیدگی ماموریتها و وظایف وزارت متبوع ، خوشبختانه با وجود تعامل و همدلی مطلوبی که بین اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ها وجود دارد ، منجر شده تا فرایند اطلاع رسانی درون سازمانی و برون سازمانی مناسبی توسط شورای هماهنگی روابط عمومی ها در استان شکل بگیرد . 
رییس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: مدیران روابط عمومی بایستی از تمام ظرفیت های شورای هماهنگی جهت توسعه کمی و کیفی اطلاع رسانی ، پاسخگویی شفاف به جامعه هدف ، همدلی و جلب اعتماد عمومی و برنامه ریزی مناسب جهت شبکه سازی روابط عمومی ها بهره گرفته و در همین راستا تلاش و اهتمام ویژه ای داشته باشند .
نوری گفت: روابط عمومی ها با ترسیم شفاف خدمات سازمانهای خود, شناسایی انتظارات مردم، نقاط ضعف و قوت سازمان، در اخذ تصمیمات استراتژیک می توانند نقش مشاوره ای و یاری گری مدیران خود را داشته باشند . 
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی رشد و شکوفایی ایده های خلاق در روابط عمومی را مستلزم داشتن ویژگی ها و خصوصیاتی از قبیل: تخصص ، دانش و انگیزه عنوان نمود و گفت : در واقع علاقمندی به کار از جمله مهم ترین فاکتورهای فعالیت در روابط عمومی می باشد و یکی از نکات مهم در این عرصه خود مسئولان روابط عمومی هستند که باید در کارهای خود تفکر ، اندیشه و خود باروی داشته باشند. 
گفتنی است در ادامه مسئولان روابط عمومی شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیان نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادات مربوط به حوزه کاری خود پرداختند و در پایان نیز با اهدای لوح سپاس از سوی مدیر کل و رییس شورای هماهنگی از آنان تقدیر بعمل آمد . 

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/141111/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-خراسان-شمالی--روابط-عمومی-ها-با-ترسیم-شفاف-خدمات-نقش-مشاوره-ای-در-تصمیمات-استراتژیک-دارند
بستن   چاپ