ایران پرسمان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: ارتباطات مردمی و پاسخگویی در دوره کنونی قابل قیاس با گذشته نیست
يکشنبه 28 ارديبهشت 1399 - 20:45:14
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در جلسه ویدیو کنفرانس مدیران کل و روابط عمومی های ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها که به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد از تحولات چشمگیر در حوزه ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شهروندان در دوره کنونی خبر داد و گفت: این تحولات نسبت به گذشته بسیار روزافزون شده و قابل قیاس نیست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، برهان صلواتی در این جلسه ویدیو کنفرانس؛ با اشاره به رویکرد وزیر کار در ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها اظهار کرد: فعال نمودن شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات تابعه وزارت در استان ها، پیش‌بینی برگزاری نشست های منطقه ای روابط عمومی و حضور وزارت کار در شبکه های اجتماعی که با هدف پاسخگویی شبانه روزی و ارتباطات مداوم با مخاطبان وزارتی انجام می‌گیرد خروجی این رویکرد است.
صلواتی افزود: شفافیت اقتصادی مد نظر ریاست جمهوری امروز به واسطه پیگیری‌های وزیر کار، در مجموعه های این وزارتخانه بخوبی اجرا شده که نقش اساسی در مبارزه با فساد و ایجاد عدالت اقتصادی و اجتماعی ایفا نموده است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/141112/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-کردستان--ارتباطات-مردمی-و-پاسخگویی-در-دوره-کنونی-قابل-قیاس-با-گذشته-نیست
بستن   چاپ