ایران پرسمان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام: روابط عمومی ها باید به جایگاه واقعی خود برسند
يکشنبه 28 ارديبهشت 1399 - 20:45:33
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: مسوولین روابط عمومی با توجه به گستردگی فعالیت ها باید از یک جایگاه ویژه برخودار بوده و به جایگاه واقعیشان دست یابند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، شکراله شیرخانی، در نشست ویدئو کنفرانس مدیران کل و مسئولان روابط عمومی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور که به مناسبت 27 اردیبهشت «روز ارتباطات و روابط عمومی» با حضور وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی با تقدیر از اهتمام ویژه مجموعه وزارتخانه به ویژه مقام عالی وزارت نقش موثر روابط عمومی به عنوان عنصر حیاتی و گوهره یک جامعه مدنی را مهم دانست و افزود: به منظور ایجاد هماهنگی، هم افزایی و بهره گیری بیشتر از توانمندی ها و تقویت سطح مشارکت جامعه هدف و ارتقاء کارآمدی، ادارات روابط عمومی واحدهای زیرمجموعه وزارتخانه، برای اولین بار در سالهای اخیر در وزارتخانه تشکیل شده که اقدامی بسیار مبارک است.
وی تصریح کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های تابعه این اداره کل به صورت ماهیانه جلسات خود را برگزار که این امر نقش مهمی در هماهنگی، تعامل و اجرای مطلوب و‌کیفی برنامه ها دارد.
شیرخانی اظهار کرد: شبکه سازی جدید در وزارتخانه در حال تشکیل شدن است که این شبکه ها باعث برقراری تعامل سازنده و موثر با مخاطبان و جامعه هدف با وزارتخانه شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام به برگزاری نشست های منطقه ای روابط عمومی های دستگاه های تابعه در کشور اشاره کرد و گفت: برگزاری این دوره ها در انتقال تجارب روابط عمومی ها، همفکری و تعامل بین این مدیران بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
شیرخانی ادامه داد: گستردگی فعالیت های روابط عمومی ها در استان ها و اختصاص عنوان رییس شورای روابط عمومی ها در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی جایگاهی وزین و ممتاز را برای مدیران متصور کرده و این جایگاه باید متناسب با شان و جایگاه مدیران باشد که بایستی ایجاد شود و آن نفوذ کلامی است که در واقع در استان ها توسط ادارات کل است که از مجاری روابط عمومی به نحو احسن تاثیرگذار خواهد بود.
وی در پایان گفت: وزارتخانه مسیر کار، تلاش و پاسخگویی را آغاز که بیش از پیش این مهم باید توسط روابط عمومی ها نهادینه شود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/141114/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-ایلام--روابط-عمومی-ها-باید-به-جایگاه-واقعی-خود-برسند
بستن   چاپ