ایران پرسمان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان: حمایت جامعه کارگری و کارفرمایی از طرح رزمایش مومنانه
دوشنبه 29 ارديبهشت 1399 - 09:08:32
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: به عنوان نماینده جامعه کارگری و کارفرمایی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لرستان به عنوان متولی رزمایش کمک مومنانه که در اجرای دو مرحله این طرح در استان بی‌نظیر عمل کرده، حمایت خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان علی آشتاب با اشاره به طرح کمک مومنانه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت همه جانبه اقشار در این طرح، اظهارکرد: در لرستان این طرح با مدیریت خوب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان دنبال می شود و خدا را شاکریم که شاهد مشارکت خوب مردم در این طرح هستیم.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه مردم لرستان در همه صحنه ها حضور پررنگی داشته اند و در اجرای رزمایش کمک مومنانه هم به فرموده مقام معظم رهبری پای کار آمدند و خوش درخشیدند، بیان کرد: سپاه استان با مدیریت خیلی خوب در همان ابتدا با راه اندازی سامانه اطلاعاتی توانست نیازمندیهای واقعی را شناسایی کند و بتواند در مرحله اول و دوم حدود 55 هزار بسته معیشتی را بین خانواده های آسیب دیده در سراسر استان توزیع و عدالت را برقرار کند.
وی اظهار کرد: به عنوان نماینده جامعه کارگری و کارفرمایی استان از همه مردم و خیرین که به نوعی قدرت کمک کردن به هم استانیهای عزیزمان را دارند پای کار بیایند و در این ماه مبارک رمضان با شرکت در این رزمایش کمک مومنانه، خوش بدرخشند.
آشتاب تصریح کرد: قطعاً شرکای اجتماعی، کارگران و کارفرمایان ،تشکل های کارگری و کارفرمایی، انجمن‌های صنفی و فعالین اقتصادی مطمئناً بهتر از گذشته به فرموده مقام معظم رهبری عمل و در این رزمایش شرکت خواهند کرد .
وی گفت: تاکید داریم که همه با یک صدا، همپای با هم و در یک راستا حرکت کنیم که بتوانیم در این ماه رضایت خدا و خلق را کسب کنیم و هر کسی متناسب با توان خود در این طرح کمک کند و جامعه کارگری و کارفرمایی به طور چشمگیری شرکت خواهند کرد و بخشی از جامعه که موردنیاز حمایت آنها است را مورد پوشش قرار خواهند داد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/141270/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-لرستان--حمایت-جامعه-کارگری-و-کارفرمایی-از-طرح-رزمایش-مومنانه
بستن   چاپ